ג'ני מהבלוק - נשמה טובה: אחרי שנתנה הופעה מטורפת בפארק הירקון בתל אביב, בילתה בכותל המערבי בירושלים ולא שכחה לפמפם את האינסטגרם בשלל תמונות מנופי ארץ ישראל, מסתבר שבמהלך ביקורה בארץ הספיקה הזמרת ג'ניפר לופז לעשות עוד מעשה טוב אחד ולהגשים חלום לנערה שמתמודדת עם מחלה קשה.



לבקשת ארגון "פיד ישראל", ג'יי.לו נפגשה אישית עם שי-לי חממי, נערה מקסימה שמתמודדת בגבורה עם המחלה ומתאוששת בימים אלו לאחר השתלת מח עצם, והזמינה אותה להופעה במתחם ה-Vip.





שי לי סיפרה על החוויה: "כשנכנסו לנקודת המפגש כל אנשי ההפקה והמקורבים לג'ניפר לופז ניגשו אלי וסיפרו לי שהיא מתרגשת ומחכה למפגש. עטפו אותי באהבה. דאגו שנוח לי. כשג'ניפר נכנסה התרגשנו שתינו, וג'ניפר הזילה דמעות כשהענקתי לה מתנת יום הולדת ברכת אלוהים על ביתה וילדיה שעשויה מזהב טהור, מתנת ארגון 'פיד ישראל' עם הקדשה אישית. היא ראתה, התרגשה, והזילה דמעה".



"ניהלנו שיחה קצרה והיא שאלה לשלומי וחיבקה", נזכרת חממי. "עד היום אני לא מצליחה להירגע מההתרגשות. מרגש כמה רגישות ורצון טוב יש לה, לצוות ההפקה ולאנשים שעזרו לזה לקרות כמו יוסי חדד השף מבוקרשט שדאג לחיבור עם המפיק מרסל אברם, עו"ד חגי שטרוייס נציגו של מרסל אברם והמפיק מריו ארלובסקי שדאגו שהכל יהיה בצורה המושלמת ביותר".