מחאה תוססת: פרסומות של חברת המשקאות הבינלאומית קוקה-קולה שהופיעו במתחם של פסטיבל מוזיקה בהונגריה, שקידמו סובלנות כלפי להט"בים, עוררו סערה וקריאה לחרם מצד בכיר במפלגת השלטון במדינה. הפוסטרים שנתלו אחד אחרי השני בפסטיבל "Love Revolution" שנערך לאורך שבוע שלם, הראו תמונות של בני זוג הומוסקסואלים מחויכים ולצידם כתובות בסגנון "אפס סוכר, אפס שיפוטיות".



דבר זה עורר את חמתם של כמה מתומכיו של ראש מפלגת ה"פידז", ויקטור אורבן. מפלגת הפידז, המפלגה הימנית הקיצונית שנמצאת בשילטון ההונגרי בשנים האחרונות, ידועה בפומבי כמפלגה שתומכת באיסורם של נישואים חד-מיניים.
ביום ראשון, דובר מפלגת הפידז, אישטבאן בולדוג קרא לחרם כולל על מוצרי קוקה-קולה במהלך "הקמפיין הפרובוקטיבי" של החברה. "הלובי ההומוסקסואלי מנסה להטיל מצור על בודפשט, מותיר לנו אפס מקום להתעלם מכך", התרעמו. אך עם האהדה והקבלה הציבורית העולה בקרב הציבור ההונגרי לקהילה הלהט"בית, ספק גדול קיים לגבי התהודה שישאירו התבטאויות אלה של מפלגת הפידז.

מחברת קוקה-קולה נמסר ביום שני כי: "אנו מאמינים בהטרוסקסואליות בדיוק כפי שאנו מאמינים בהומוסקסואליות ושלכל בני האדם יש את הזכות לאהוב את האדם שהם רוצים באופן בו הם רוצים". תוך זמן קצר במפגלת הפידז הפסיקו להדהד את קריאותיו לחרם של בולדוג, בטענה כי להונגרים יש זכות לבחור אם לשתות קולה או לא.