עשה היסטוריה: הזמר עדיאל טיירי (ADL) זכה לתענוג לחמם את לא אחרת מג'ניפר לופז במוסקבה, לאחר שחימם את הופעותה בפארק הירקון וזכה לתשואות רבות, גם מהזמרת המפורסמת. וכאילו שזה לא מספיק מטורף, לפני כחודש טיירי והראפר סנופ דוג הוציאו שיר משותף בניחוח ישראלי ובשתי שפות: עברית ואנגלית. 



טיירי שוחח עם איריס קול ב-103FM היישר ממוסקבה וסיפר על התחושות, הקריירה המוסיקלית והרגע המכונן: "טירוף מה שהולך פה, 130 אלף איש, קהל צועק, משתגע, משתולל. אני מדבר איתו קצת ברוסית, שר להם בעברית, שר בכל השפות שיש, קצת ערבית, קצת אנגלית".



יש לכם דיבור, אתה יושב איתה?
"אחרי פארק הירקון ישבנו במלון שלה בתל אביב. היא הייתה מאוד עייפה, אז היא הלכה לישון. אבל בגדול המנהלים שלה בקשר מאוד טוב עם המנהלים שלי".


ג'ניפר לופז. צלם : ארז עוזיר
ג'ניפר לופז. צלם : ארז עוזיר


אתה לא יושב איתה ושותה איזה משקה?
"במלון כן ישבנו, אבל הרבה נכנסו ומלא צילומים. היה לה קצת לא נוח, אז היא כבר עלתה למעלה לחדר והתנצלה".

למה לדעתך דווקא אתה?
"זו שאלה שצריכה להיות מופנית לג'ניפר. אני אגיד לך מה, אני מאמין בבורא עולם ומה שצריך לקרות קורה. אני, ברוך השם, נמצא בלייבל מאוד חזק, צריך את הקשרים הנכונים, הכישרון הנכון והמזל".

מאיפה אתה מגיע?
"אני מגיע ממושב אחיעזר, עשיתי המון שירים ואחד מהם זה 'חביבי, איי לאב יו'. עשיתי דואט עם זהבה בן שנקרא 'בואי נרקוד', הופעתי בכל הארץ במועדונים ובאירועים פרטיים, עד שהתמזל מזלי והכרתי את צחי מרקור שאמר 'אם אתה רוצה שנלך על זה, נלך על זה עד הסוף'. הוא יודע לקחת משהו שהוא מתחיל ולעשות ממנו שואו מאוד גדול".




איך נוצר החיבור עם סנופ?
"צחי היה בלוס אנג'לס ונפגש שם עם אחד הלייבלים הגדולים ודיבר איתם, אמר שיש לו איזה זמר, השמיע להם כל מיני שירים. הם השמיעו את הסקיצה ל-International Love לסנופ והמפיקים שלו, שהתחילו לרקוד. אז ככה צחי התקשר אליי מלוס אנג'לס ואמר לי 'יש לך דואט עם סנופ'".

ברור שאתה מתגאה בשיר עם סנופ, אבל האם הוא גם משוויץ איתו, שולח אותו לרדיו?
"מאחורי הקלעים יש לי חיבור חזק עם סנופ, שאני מלמד אותו צעד תימני, מלמד אותו 'הורה', הבן אדם אומר לי 'אתה זמר ענק'".

לאן פנייך מועדות, מה עם ביונסה?
"כל הדברים האלו הם חלק מהתהליך שאני עובר, ואני מאמין שבסוף זה יקרה".