תושבי הבניין הנמצא בבעלות אחיו הצעיר של ג'פרי אפשטיין, טוענים כי אהוד ברק היה מגיע פעמים רבות למקום, כך על פי דיווח ב'דיילי ביסט' האמריקאי. לטענתם הם ראו לכאורה את ברק עם מאבטחיו מספר פעמים בבניין במהלך השנים האחרונות. בתגובה לדברים אמר ברק ש"מלבד העובדה שלא עשיתי שום דבר שאינו כשורה, ואין גם כל חשד שעשיתי משהו כזה, לא אתייחס לשאלות בגלל המצב הפוליטי בישראל. כל תגובה רק תשמש כספין פוליטי. כראש ממשלה לשעבר אני מלווה במאבטחים בכל מקום". הבניין בשדרה ה-66 נקשר לפרשת ג'פרי אפשטיין, למרות שהאח מארק הכחיש כל קשר לפרשה. 
כזכור, לפני כשלושה שבועות תקף ברק בחריפות את העיתון הבריטי 'דיילי מייל' שפרסם תמונות שלו בכניסה לביתו של אפשטיין, שהורשע בניצול קטינות ונמצא כעת במרכזה של פרשה גדולה נוספת. הדיילי מייל טען כי מדובר לכאורה בהוכחות לכך שברק כן שהה בביתו של אפשטיין בזמן שהיו שם בנות, בניגוד לטענתו של ברק. 

ג'פרי אפשטיין. קרדיט: רויטרס
בהודעה שפורסמה מטעם מטה ישראל דמוקרטית, בראשה עמד ברק בטרם הקמת 'המחנה הדמוקרטי', נמסר כי "ברק דוחה בשאט נפש את הרמזים המתועבים המופיעים בכתבה. אין לידיעות המופיעות בכתבה ולנרמז בהן שום שחר. הן מהוות שקר מוחלט. מלבד העובדה שברק מודה שבינואר בניו יורק קר מאוד. הדיילי מייל פרסם כבר בעבר מספר כתבות שקריות מסוג זה, הן לגבי ברק והן לגבי אנשים נוספים. עיתונאים אחרים, שעסקו בפרסומים אלה, לא מצאו שום ראיות לשקרים הללו. ברק יפעל מיידית באמצעות עורכי דינו כדי להגיש תביעת דיבה כנגד הדיילי מייל".

בראיון שנתן ל'דיילי ביסט' עצמו בטרם הפרסום ב'דיילי מייל' אמר ברק כי פגש את אפשטיין עשר פעמים לכל הפחות, והוסיף כי ביקר באי הפרטי הנמצא בבעלותו בקריביים "רק פעם אחת, שנים לאחר הפרסומים אודות מסיבות הסקס והאורגיות שנערכו באי". ברק סיפר כי מי שהכיר לו את הטייקון היהודי לפני 17 שנים באירוע שהתקיים בארצות הברית היה לא אחר משמעון פרס, והוסיף כי גם ביל והילרי קלינטון היו, למיטב זיכרונו, בין הנוכחים. הפוליטיקאי ציין כי בביתו של אפשטיין פגש מדענים וזוכי פרס נובל, והוסיף כי פגש את אקשטיין עצמו גם באוניברסיטת הרווארד ובמכון הטכנולוגי MIT.