ח"כ משה (בוגי) יעלון התייחס הבוקר (שלישי) בשיחה ב"כאן ב'" לסרטון מעורר הסערה של חברו לרשימה, חבר הכנסת יאיר לפיד. "בקמפיין בחירות יכולים להיות סרטונים מוצלחים יותר או פחות", ציין, "עצם העובדה שאנחנו עוסקים בזה מצביעה על זה שמשהו פה התפקשש". לדבריו, זו הגזמה שהיה פה מוטיב אנטישמי. אבל אמרתי שהוא לא מקובל עליי".
במקביל, חבר הכנסת יאיר לפיד הודה בראיון בגלי צה"ל כי אינו מתחרט על פרסום הסרטון. "זה סרטון הומוריסטי ומאוד מצחיק, גם חדרים אמרו לי שהם צחקו ממנו", אמר, "הסגנונות שלנו שונים, אבל העקרונות שלי, של גנץ ויעלון זהים". עוד אמר לפיד: "אין שום כוונה לפרק את כחול לבן אחרי הבחירות, אני ממוקד בניצחון, ושבני גנץ יהיה ראש הממשלה. גם אני מועמד לראשות הממשלה". לדבריו הסרטון אינו פליטת פה, כפי שאמר יעלון. "זה סרטון הומוריסטי, חלק מקמפיין בחירות, הסרטון הוא לא טעות ואין איתו שום בעיה", סיכם.

בהמשך תקף את סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, לאחר שזה האשים אותו באנטישמיות: "לליצמן אין מה להגיד על מערכת הבריאות אז לקלל אותי זה הקמפיין שלו. לא צריך שידחקו הצידה את הסרטון". סגן השר שעלה לשידור אחרי לפיד, כינה את הסרטון "אנטישמי - בדיוק מה שעשו ליהודים לפני המלחמה". בהמשך אמר ליצמן כי "אנשי גנץ מבינים שלפיד הפך לנטל פוליטי. נלך רק עם נתניהו. לפיד הוכיח במשך שנתיים כשר אוצר שסרטון הכסף אינו בדיחה והוא נגד החרדים במציאות. אנחנו לא נלך עם גנץ, לא נמליץ על גנץ, רק נתניהו".

כזכור, ח"כ לפיד העלה אתמול לרשתות החברתיות סרטון שהציג התכתבות וואטסאפ פיקטיבית של חברי הקואליציה העתידית של נתניהו, ועורר סערה לאחר שנטען בו לכאורה שכל מה שמעניין את הדתיים זה לקבל עוד ועוד כסף. לפיד, שיתף שוב את הסרטון והבהיר כי הוא לא מתחרט על פרסומו וטען כי מדובר בצביעות של הפוליטיקאים שדיברו נגדו. "אני רואה שהעסקנים החרדים זועקים "אנטישמיות" על סרטון הוואטסאפים שהעליתי כאן (מניח אותו שוב, כדי שתראו שמדובר בבדיחה, ואפילו מצחיקה). אני בחברה טובה. הם קראו "אנטישמי" לאלוף אלעזר שטרן, יהודי שומר תורה ומצוות. הם קראו "אנטישמים" לרוב יהודי ארה"ב, מיליוני יהודים חמים ואוהבי ישראל. הם קראו "אנטישמים" לאנשי מערכת הבטחון שהעזו לפעול למען גיוס חרדים. הם קראו "נאצים" לשוטרים שעושים את עבודתם. לשר המשפטים אוחנה הם קראו "מחוקק התועבה". לי קראו כבר "עמלק, אנטישמי, צורר, רשע ושטן" (רשימה חלקית מאוד). עמלק, למי שלא מכיר את הסלנג, הוא מי שצריך להשמיד אותו ואת זרעו אחריו. כן, הכוונה לילדים שלי", כתב לפיד בפייסבוק.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לסרטון ואמר כי הסרטון של מפלגת כחול לבן שעורר סערה וכינה אותו הסתה המנוסחת בנוסח אנטישמי. "ההסתה של המועמד לראשות הממשלה יאיר לפיד, המנוסחת בנימה אנטישמית, מוכיחה פעם נוספת מדוע אסור לתת ליאיר לפיד להיות ראש ממשלה. רק ליכוד גדול ימנע ממשלת שמאל מסוכנת וחסרת אחריות בראשות יאיר לפיד וגנץ", כתב נתניהו בטוויטר.
ח"כ יאיר לפיד ענה לראש הממשלה וכינה אותו "גדול המסיתים". "לא לתאר, נתניהו, גדול המסיתים בתולדות ישראל, תוקף אותי על בדיחה בוואטסאפ", כתב לפיד בטוויטר, "היי ביבי, שאתחיל להוציא לך ציטוטים? את הארס והאיבה שאתה שופך כבר שנים לתוך החברה הישראלית? חוץ מזה, הבדיחה היא על המיליארדים שהעברת לעסקנים החרדים, מה שאומר שהיא בכלל לא היתה על חשבונם, היא היתה על חשבוננו".