מאז ירידתה מהמסך של "חתונה ממבט ראשון", שיאנית הרייטינג מאז פיצול ערוץ 2, הסתמן ואקום רייטינגי כשאף פורמט לא הצליח להשיג את נתוני הצפייה הגבוהים של ריאליטי החתונות. בשבועות האחרונים מסתמן כי היורשת נמצאה - ולא מדובר בפורמט חדש ומהפכני אלא ב"מאסטר שף" הוותיקה שנמצאת על המסך כמעט עשור, מאז 2010.



אמש, בפרק משימת ההדחה בו נדרשו המתמודדים להכין מנה מלוחה וטעימה - מביסקוויט פתי בר - עם ירקות צלויים, עם קציצות דגים, במנת יוגורט עם חציל, השיגה "מאסטר שף" נתון מעולה של 23.4 אחוזי רייטינג וכמעט שברה את השיא העונתי של שבוע שעבר - 24.6 אחוזים, בדומה למספרים שהשיגה התוכנית לפני פיצול ערוץ 2.





מולה, בפרק המתחרה "רשת 13" לא הצליחה להתרומם עם הפורמט הוותיק שהוחזר למשך בהובלתו של אברי גלעד, "מה אתם הייתם עושים". הפרק בו עוברי אורח נאלצו להתמודד עם השאלה כיצד יגיבו כשלידם עוצר נהג המתוודה כי פגע במישהו ועזב את המקום, ומה היו עושים אם שולחן התיירים שלידם קיבל חשבון מנופח במיוחד, קיבל 8.8 אחוזים בלבד. השידור החוזר של "בואו לאכול איתי" ב"כאן 11" השיג גם הוא נתון מאכזב של 1.7 אחוזים בלבד.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 14.4 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.9 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.5 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 7.3 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 8.2 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את  "לפני החדשות" שקיבלה 6.4 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 6.6 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "גאולה ולונדון" הגיע אל החדשות עם 2.6 אחוזים.