"עברי לידר הציל לי את החיים": ים רפאלי, פיינליסט העונה האחרונה של הריאליטי המוזיקלי "אקס פקטור" של הזכיינית "רשת 13", חשף בתוכנית סיפור חיים קשה. רפאלי איבד את סבתו בתאונה קשה שבה נפצע בעצמו, הוריו התגרשו, אמו נפטרה והוא הסתובב בין בתים. בפרק של הריאליטי "דה ווס" שישודר הערב ב-21:15, הוא הגיע לכדי לדבר עם המתמודדים הטריים על הדרך בה הריאליטי השפיע על חייו וסיפר כיצד התמיכה של המנטור עברי לידר עזרה לו אחרי התוכנית.



"תוכנית ריאליטי באמת יכולה לשנות את החיים כי אני הגעתי מכלום", סיפר רפאלי. "במקרה שלי עם הרבה מאוד מזל כמו רונית המנהלת שלי ושל עברי, ועברי... הם לא יודעים אבל הם באמת הצילו לי את החיים. ברמה שהיא... התחלה חדשה פשוט".





"נפלטתי מכל מסגרת שהייתי בה, גם בית ספרית, גם משפחתית, ונשארתי לבד, והלבד הזה הוא מאוד גדול", הוסיף הזמר. "באים ומאפרים אותך, וכל הזמן דואגים לך, ואז כשזה נגמר אתה נופל לאיזשהו ריק, כי זה לא סוד והוא ידע גם שאין לי לאן לחזור".



לידר ענה לרפאלי: "קודם כל זה כישרון, אבל גם לאישיות יש מרכיב מאוד חשוב בתוך הדבר הזה, רצינות של עבודה, שזה דבר שאתה לומד עם בן אדם בדיוק במקום שאתם נמצאי בו עכשיו".