קלובינו דה סילבה, המכונה גם "שורטי", שרק אתמול ניסה לברוח מבית מעצר "בנגו" בחלקה המערבי של ריו דה ז'ניירו כשהוא לבוש בבגדי בתו שבאה לבקרו - נמצא היום (שלישי) מת בתאו, לאחר שתלה את עצמו.



אתמול פורסמו תמונות של האסיר, כשהוא מנסה להימלט מבין כותלי הכלא. התוכנית שלו הייתה ככל הנראה להשאיר את בתו בת ה-19 בכלא, כאשר הוא ניסה לצאת דרך השער הראשי. לדברי הרשויות, האסיר היה נראה לחוץ ועצבני בדרכו לשער היציאה, מה שהעלה את חשדם של הסוהרים שמיהרו ללכוד אותו.



בעקבות תפיסתו הועבר דה סילבה לאגף מאובטח במיוחד בכלא, ושם נמצא היום כשהוא ללא רוח חיים. "נראה שהאסיר תלה את עצמו למוות באמצעות סדין", מסרו הרשויות, שהחלו בחקירת האירוע.



אתמול כאמור, פרסם שירות בתי הסוהר של ריו תמונות המציגות את דה סילבה במסיכה של נערת סיליקון ובפאה ארוכת שיער כהה, לבוש בג'ינס הדוק וחולצה ורודה. סרטון בו ניתן לראות את דה סילבה מסיר את המסכה וחלק מהבגדים, אומר את שמו המלא וחושף גוף גברי למדי - פורסם גם הוא.



דה סילבה היה חלק מהנהגת ארגון הפשע "הפיקוד האדום", אחת הכנופיות החזקות ביותר בברזיל ששלטה בסחר והברחות הסמים באזור ריו דה ז'ניירו. לאחר ניסיון הבריחה הכושל, הועבר האסיר לכלא בו האבטחה היא מקסימלית ויתמודד עם סנקציות משמעתיות.שוחרר סוחר הסמים בריו קלובינו דה סילבה, 42, מרצה עונש מאסר של עשרות שנים כשנתפס כשהוא מנסה לפרוץ מהכלא בשבת שעברה, כשהוא מחופש לבתו. הוא נתפס לבוש במסיכת פלסטיק מפחידה, פאה שחורה ארוכה ובגדי נשים, כולל חזייה.