המשטרה חשפה הבוקר (רביעי) במהלך הדיון בהארכת מעצרו של הנהג שפגע במשפחה בקריית גת
זירת התאונה בקריית גת. צילום: דוברות המשטרה
, בה נפצע אב באורח אנוש, בעוד שבנותיו נפצעו קשה ואשתו באורח בינוני, כי בדמו של החשוד אותרה רמת אלכוהול גבוהה במיוחד. ברשות המשטרה שלוש אפשרויות למדוד רמת אלכוהול בגופו של נהג. הבדיקה הראשונית היא בדיקת הנשיפון, המתבצעת במקום. לדברי נציג המשטרה, בבדיקה זו נמצאה בגופו של הנהג כמות אלכוהול העולה על 1,400 מ"ג, כאשר מותר לו לפי החוק 50 מ"ג. מדובר בכמות גבוהה פי 29 מהמותרת בחוק. 
יש להדגיש שכשהנהג הובא לחקירה, הוא נדרש לבצע בדיקת ינשוף, או לחלופין לבצע בדיקת דם. מכיוון שהנהג סירב לבצע בדיקות נוספות, במשטרה מסתמכים על הבדיקה הראשונה. במשטרה ביקשו להאריך את מעצרו עד יום ראשון, אך בית המשפט החליט להאריך את מעצרו עד יום שישי.

בתוך כך, בבית החולים סורוקה אישרו כי ישנו שיפור במצבן של האחיות. ד״ר צחי לזר, מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים בסורוקה אמר כי ״האחות הגדולה בת ה-7 כבר אינה מורדמת, נושמת בשלב זה בתמיכה נשימתית לא חודרנית, מדברת ומתקשרת עם בני המשפחה ועם הצוות הרפואי. האחות הצעירה בת ה-5  עדיין מונשמת ומורדמת. חל שיפור קל במצבה והיא יציבה״. מצבה של אם המשפחה השתפר והיא מוגדרת כעת במצב קל. מצבו של האב מוסיף להיות קשה מאוד, הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ כללי.
ארבעת בני המשפחה נפגעו מרכב בשבת האחרונה בשעה שהלכו על מדרכה בשדרות צה"ל בקריית גת. מהחקירה הראשונית עלה כי בני המשפחה עמדו על המדרכה לקראת חציית הכביש, ורכב פרטי נהוג על ידי צעיר בן 21 סטה לעבר המדרכה ופגע במשפחה. בבדיקה ראשונית של הנהג עלה כי רמת האלכוהול בגופו ככל הנראה מעבר למותר.

האם שמאושפזת במצב בינוני שחזרה בשיחה עם "חדשות 12" את האירוע הקשה. "הוא נכנס בנו אחרי שעברנו את מעבר החצייה", סיפרה, "כולנו נפלנו, מצאתי את הבת שלי בתוך הגלגל של הרכב ונישקתי אותה". היא ציינה כי שברה את רגלה בתאונה: "אני והמשפחה שלי רק הלכנו ואז זה קרה".
 
נציין, כי בין הנהג הפוגע לבין אשתו של הנפגע קיימת סתירה בין הגרסאות, כאשר היא ממשיכה לטעון כי הצעיר היה שיכור ופגע במשפחתה, ומנגד הנהג הצעיר בן 21 שהשתחרר משירות צבאי רק לפני שלושה חודשים, טוען כי לא היה שיכור, וטען כי סייע בחילוץ אחת הילדות מגלגלי הרכב. 

התאונה בקריית גת. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
התאונה בקריית גת. צילום: תיעוד מבצעי מד"א