משטרת גלווסטון פרסמה אמש התנצלות לאחר תמונה בעייתית שפורסמה ועוררה סערה. בתמונה נראים שני קצינים לבנים רכובים על סוסים ומובילים גבר שחור אזוק, כשהוא קשור למה שנראה כמו חבל או רצועה. 



את התמונה פרסמה אדריאן בל, מועמדת דמוקרטית שהתמודדה לקונגרס בטקסס. לצד הפרסום כתבה בל כי התמונה מעוררת "כעס, גועל ושאלות מהקהילה". בהודעה לעיתונות שפורסמה לפני יומיים בפייסבוק זיהתה המשטרה את החשוד כדונלד נלי, שנעצר בגין הסגת גבול ביום שבת. כיוון שיחידת תובלה לא הייתה זמינה באופן מיידי ליוו הקצינים את החשוד באופן הזה - כשהוא קשור ואזוק. 




"אנו מבינים את התפיסה השלילית של הפעולה הזו ומאמינים שהכי ראוי להפסיק להשתמש בטכניקה הזו. מפקד המשטרה נקט בפעולות מיידיות להשעיית טכניקת ההובלה הזו במהלך המעצרים", נכתב בהודעת המשטרה. גולשים רבים הביעו זעם על התמונה שפורסמה והופצה ברשתות החברתיות השונות. רבים קראו למעשה פסול, גועלי ולא אנושי. 

חשוב לציין כי בתקופת העבדות נהגו שוטרים וציידי עבדים להוביל את האסירים בדרכים משפילות ולא הומניות דומות. היה נהוג לאזוק ולהוביל את האסירים על עגלות סוסים, ובמקרים רבים הובילו אותם לאורך העיירה כשהם קשורים בשלשלאות ומובלים על ידי חבל או רצועה.