ג'ניפר לופז מגיבה ל-BDS דרך פוסט מתל אביב: לופז, שנחתה בארץ בשבוע שעבר לטובת הופעה בפארק הירקון בפני מעל 50 אלף צופים, דאגה לפרסם ברשתות החברתיות במשך חמשת ימי הביקור שלה שלל פוסטים ותמונות מחוויותיה בישראל, בהן רכיבה על גמל, רחצה בחוף הים, ביקור בכותל המערבי ועוד ין היתר, היא כתבה על ישראל: "איזו אנרגיה מדהימה הייתה בתל אביב. אני אוהבת אתכם והחגיגות ממשיכות". התמונות שהיו נכס הסברתי לישראל הצליחו לעצבן כמה מתומכי ה-BDS, ובייחוד את פעילי הארגון במצריים, בה צפויה הזמרת להופיע ביום שישי הקרוב כחלק מסיבוב ההופעות "It's My Party". הלילה (רביעי), לופז פרסמה פוסט נוסף המביע את אהבתה לישראל.



קבוצת תומכי BDS ממצרים שיגרה מכתב פתוח לחברת "Orsacom Development" המפיקה את הופעתה של הזמרת במדינה וכתבה: "הופעתה של ג'ניפר לופז במצרים תתקיים ימים ספורים אחרי ההופעה שלה בפלסטין הכבושה, אותה היא התעקשה להעלות למרות הקריאות הרבות להחרים את ישראל ולבטל את האירוע. הזמרת הפרובוקטיבית הביעה תמיכה במדינה הכובשת וביחס הגזעני כלפי הפלסטינים".





למרות הלחץ הפוליטי, ובצעד די חריג לאור העובדה שעבר כמעט שבוע מאז הופעתה בישראל, לופז העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם, עם תמונה מההופעה בתל אביב וכתבה "תל אביב הייתה מדהימה", במה שנראה כתשובה למחאה נגדה במצרים. כמה שעות מאוחר יותר, אלכס רודריגז, בן זוגה של הזמרת שליווה אותה בביקור בישראל, שיתף גם הוא את הפוסט, כמה שרק מדגיש את העמידה של הזוג בפני הלחצים.



כזכור, לשלל הפוסטים של ג'ניפר נחשפו 182 עוקביה ברשתות החברתיות, מתוכם כ־96 מיליון באינסטגרם. הם זכו למאות אלפי לייקים ולמאות תגובות וכמובן סוקרו בשלל אתרי רכילות בעולם. גם בן זוגה של לופז, שחקן הבייסבול לשעבר אלכס רודריגז, שיתף את 3 מיליון עוקביו באינסטגרם בחוויה החיובית שלו מישראל: "אנחנו מבלים מדהים בטיול הראשון שלנו בישראל", כתב. "האנשים היו נפלאים ויש פה כזו אנרגיה, אני אחזור הנה ואמליץ לאחרים להגיע לבקר את ישראל".


ג'ניפר לופז בכותל המערבי. נועם רבקין פנטון, פלאש 90
ג'ניפר לופז בכותל המערבי. נועם רבקין פנטון, פלאש 90