פרשת החשד להתעללות במעון בדימונה: החשדות נגד הסייעת הופרכו ולא נמצאה תשתית ראייתית נגד הסייעת. במקביל להפרכת החשדות, חל שינוי בעלילה וכעת אחת מהאמהות המתלוננות נחקרת בתחנת דימונה בחשד לתקיפה של הסייעת. כאמור כמה אמהות התלוננו נגד סייעת בגן ואחת אפילו הגדילה לעשות וצילמה את בנה מספר סיפור לא ברור על אירוע לפני כחודשיים. אותה האם סירבה לחקירת בנה על ידי חוקר ילדים בעוד שיתר המתלוננות הסכימו לחקירה, שממנה עלה כי הסייעת אינה אשמה.
כזכור, לפני כשבועיים דווח בחדשות 12 כי כמה הורים הגישו תלונה נגד צוות גן בחשד להתעללות. "היא חזרה הביתה עם סימנים על הגוף", סיפרה ר', אם לילדה בגן. "עכשיו היא מדברת המון על מה שעברה בגן, על ההתעללות שהיא עברה. אני עוטפת אותה ומנסה להשכיח את זה ממנה", סיפרה ר'. "היא הייתה שנה שלמה בגן. זו הייתה שנה סוערת, של הרבה חשדות. היא חזרה עם סימנים על הגוף. התקשרו אליי בתחילת השנה ואמרו שהילדה נפלה ונחבלה בראש. הייתי מדברת בכל פעם עם הצוות, ומגיעה להנהלה. הם היו אומרים לי שזה בטיפול".
ר' סיפרה על מקרים שונים בהם בתה חזרה כאשר היא פצועה מהגן, ועל גופה סימנים: "ראיתי את הסימנים, ואמרו לי שלילדים יש ציפורניים ושרטו אותה. לא סמכתי על הצוות, הכרתי אותם לפני וחשבתי שאני שמה אותה במסגרת משפחתית. בשלב מסוים החלטתי להגיע לגן ב-11 בבוקר ושאלתי איפה הילדה. כשיצאתי לחצר ראיתי את הילדה מלאה בדם בפנים, ואף אחד לא הרים אותה. אמרו לי שהיא נפלה מהנדנדה".

כמה זמן זה נמשך?
"במשך כל השנה, אבל בחודש האחרון הילדה התחילה לדבר. היא מלמלה, היא בגיל שבו היא לא מדברת ברור כי היא נולדה די מוקדם".