משפחתה של התיירת בת ה-19, שטענה כי נאנסה בידי 12 ישראלים וחזרה בה, פתחה בקמפיין מימון המונים לגיוס כסף עבור הצוות המשפטי שלה, זאת לאחר שעורך דינה של הצעירה, התפטר מתפקידו בעקבות חילוקי דעות בינו לבינה, כך דווח היום (שישי) ב"דיילי מייל" הבריטי. 
 
לפי הדיווח, התיירת הבריטית מחפשת עורך דין חדש כעת. את הדף הקורא לציבור לסייע לה כלכלית מנהל עורך הדין, ג'ון הובס, וכותרתו היא: "עזרו לקורבן הנערים להשיג צדק בקפריסין". בדף נכתב כי "בשעות המוקדמות של יום ראשון, ה-28 ביולי 2019, לאחר שבוע של אירועים טראומתיים, נעצרה בתנו בגין טענה כוזבת ביחס לאונס בקפריסין, וכעת היא עצורה ומצפה למשפטה". 
"אנו גורסים", ציינו בני משפחתה, "כי ההצהרה ניתנה תחת לחץ ותוך הפרת זכויותיה, מה שגרם לקריסת החקירה ולהאשמתה בטענות שווא". את הפנייה לציבור חתמו הורי הנערה כשציינו כי "היא נמצאת לבד בכלא אחרי סדרת אירועים נוראית. אנחנו רק רוצים להחזיר אותה הביתה. אנחנו צריכים כסף על מנת לשלם עבור הייצוג המשפטי שלה בקפריסין".

הנערים חוגגים בנתב"ג. צילום: אבשלום ששוני
הנערים חוגגים בנתב"ג. צילום: אבשלום ששוני

 

כאמור, מוקדם יותר השבוע החליט עורך דינה של המתלוננת, אנדראס פיטאדג'ס, לפרוש מהתיק בעקבות חילוקי דעות עם מרשתו. המתלוננת הבריטית נמצאת במעצר כבר עשרה ימים, ועשויה לעמוד בפני שנת מאסר או קנס בסך 1,700 יורו. 12 הישראלים חזרו לארץ, זאת לאחר שחמישה מהם שוחררו ממעצרם לאחר חמישה ימים, בעוד ששבעת האחרים שוחררו לאחר 10 ימים אחרי שהמשטרה לא מצאה ראיות שמפלילות אותם.