שבועיים לאחר דקירתו של נער בן 16 מטמרה מחוץ למקלט ללהט"ב בתל אביב, הוגשה למשטרה בקשה, על ידי פעיל הימין נועם פדרמן, לקיים מצעד גאווה בעיר השוכנת בגליל. במשטרה בוחנים את הבקשה בימים אלו, ועדיין לא קיבלו החלטה בנושא. 



הבקשה הוגשה, כאמור, בעקבות אירוע הדקירה של הצעיר ממוצא ערבי, שנפצע באורח קשה, מחוץ לבית דרור ברחוב יחיעם בתל אביב, המשמש מקלט לנוער גאה חסר בית או שמשפחתו מתכחשת אליו.



הנדקר, תושב טמרה בן 16, שהחל בתהליך לשינוי מינו, קומם עליו את בני משפחתו בשל אמונתם האדוקה, ואלו ניסו להניא אותו ממעשיו ואף למנוע בעדו מלשהות בהוסטל שפרש עליו את חסותו.



זירת הדקירה בת"א. צילום: דוברות מד"א
זירת הדקירה בת"א. צילום: דוברות מד"א



ארבעה ימים לאחר התקרית נעצרו שני בני משפחה של הנער, בני 23 ו-28, בחשד למעורבות באירוע. יומיים לאחר מכן נעצר צעיר נוסף, בן 24, החשוד גם הוא במעורבות באירוע הדקירה, זאת לאחר שהיה במנוסה והגיע לדרום הארץ. 



לפי החשד, אחד מאחיו של הנער, שידע על שהותו במקום, ביצע את המעשה, בשל התנגדותו לחזור לכפרו, חרף בקשת משפחתו. משנודע לאחיו על דבר שהותו של הקטין בבית דרור הוא ארב לו, על פי החשד סמוך לכניסה למקום, ובשעה שהנער יצא אל הרחוב הגיח לעברו. לפי סרטון שתיעד את המתרחש ונאסף בידי החוקרים, דקר אותו האח בכל גופו ונמלט.