חבר הכנסת יאיר לפיד (כחול לבן) התייחס בציוץ שכתב בחשבון הטוויטר שלו לעתירת "עוצמה יהודית" לפסול אותו מהתמודדות בבחירות. הוא כתב: "איתמר בן גביר בניסיון עלוב לפסול אותי מהכנסת. בן גביר שהורשע בעבירות פליליות, בהן התפרעות, הפרעה לשוטר, הסתה לגזענות ותמיכה בארגון טרור. לבן גביר אין מקום בבית המחוקקים של מדינה יהודית".
יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר כתב לו בתגובה: "יאיר. גזענות זה דבר מגעיל. אתה שונא את האחים שלך, שונא את כל מי שלא חושב כמוך ושום דמגוגיה זולה לא תעצור את זה ( הורשעתי על מדבקות וכרוזים וקיבלתי 46 זיכויים מספר שיא בישראל אבל לא בטוח שאתה יודע לספור....). צריך לפסול אותך מלהתמודד בבחירות. אתה מסכן את הדמוקרטיה הישראלית".

כזכור, מפלגת עוצמה יהודית הודיעה אמש כי תעתור לוועדת הבחירות המרכזית לכנסת בבקשה לפסול את חבר הכנסת מכחול לבן מלרוץ לכנסת. בקשת הפסילה מגיעה על רקע התבטאויותיו הקשות והמכלילות של לפיד כנגד הציבור החרדי, ועל רקע הקמפיין הנרחב שמטרתו "לעשות דמוניזציה לציבור המהווה חלק אינטרגלי ובלתי נפרד מהחברה הישראלית", כלשון אנשי עוצמה יהודית.
בתוך כך, אהוד ברק (המחנה הדמוקרטי) צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי המפלגה עתרה לוועדת הבחירות המרכזית במטרה לפסול את כלל חברי "עוצמה יהודית". הוא כתב: "שלושת הטרורים׳, מסיתים שפלים, מקומם על ספסל הנאשמים. לא בכנסת. אנחנו ב״מחנה הדמוקרטי״ עתרנו היום לוועדת הבחירות, כדי למנוע את ריצתם לכנסת. לא מפחדים".
בן גביר כתב בתגובה: "מי שמחפיץ נשים ומטריד אותן ומבזה אותן ( וזה עוד לפני הכניסה התמוהה שלך לבית (הבושת?)  של אפשטיין והחברות איתו ) צריך לנקות את הפה שלו לפני שהוא מדבר עלי ועל חבריי. עליך אני לא מתפלא אבל סתיו שפיר וזנברג ייזכרו לדראון עולם כמי שחברו למחפיץ נשים.בושה".