מחבלים ניסו לעבור את הגדר בגבול הרצועה; חמאס: פעלו עצמאית
חוליית מחבלים של חמאס ניסתה לבצע הבוקר (שבת) פיגוע חדירה בשטח ישראל. החוליה ירתה רימונים לעבר כוח צה"ל בגבול הרצועה, באזור חאן יונס, ובתגובה צה"ל תקף את החוליה והמחבלים חוסלו. 

מדובר צה"ל נמסר כי פלסטינים חמושים ברובי קלצ'ניקוב ורימוני יד חצו את הגדר בדרום הרצועה. לפי ההודעה, תצפיתניות צה"ל זיהו מספר פלסטינים שהתקרבו לגדר וחיילים הוזעקו למקום. לאחר שאחד הפלסטינים חצה את הגדר הם נורו למוות. אף חייל לא נפגע בתקרית. דובר חמאס, עבד אל-לטיף קאנוע התייחס לאירוע וטען כי מדובר בניסיון פיגוע עצמאי, שלא נשלח על ידי הארגון.

כוחות הביטחון עצרו שני חשודים ברצח דביר שורק בגוש עציון
כוחות הביטחון עצרו הלילה שני חשודים בביצוע הפיגוע בגוש עציון בו נרצח חייל צה"ל דביר שורק ז"ל, כך הותר הערב לפרסום. לוחמי צה״ל החרימו את רכב החשודים שעל פי החשד שימש אותם לביצוע הפיגוע. החוליה והרכב הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

ערב קטלני בכבישים: בת 20 נדרסה למוות, בן 20 נהרג בהתהפכות רכב
מלאכ אבטח בת ה-20 מלוד נהרגה היום (שישי) כאשר נדרסה למוות בטירה. היא הגיעה לשם במטרה לקנות בגדים לחג אל-אדחא שחל בשבוע הבא. היא פונתה במצב אנוש לבית חולים מאיר בכפר סבא, שם נאלצו לקבוע את מותה. נהג הרכב, בן 20 מטירה הגיע לתחנת המשטרה ונעצר. הוא יובא במוצאי השבת לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט. שוטרים ובוחני תנועה בזירת התאונה ונסיבות האירוע נבדקות.
בתוך כך, עמראן נסאירה, בן 20 מרהט נהרג בהתהפכות רכב בכביש 293 סמוך לבית קמה, לכיוון שדה צבי. הוא איבד את אחייניתו אילאף בת חצי שנה שנהרגה לפני שבועיים לאחר שנדרסה בחצר הבית. 
לכתבה המלאה

דיווחים בארה"ב: המיליארדר ועבריין המין ג'פרי אפשטיין שם קץ לחייו
 
כלי התקשורת בארצות הברית מדווחים היום (שבת) כי עבריין המין המיליארדר ג'פרי אפשטיין שם קץ לחייו בתאו בכלא במנהטן שבניו יורק. אפשטיין, שעשה את הונו כמשקיע בוול סטריט, נעצר בחודש יולי בחשד לשורה ארוכה של עבירות מין חמורות - בהן סחר מין בקטינות ושידולן לזנות. 
לפיד תקף את בן גביר: "חשוד בפלילים", הוא השיב: "אתה מסכן את הדמוקרטיה"
חבר הכנסת יאיר לפיד (כחול לבן) התייחס אמש בציוץ שכתב בחשבון הטוויטר שלו לעתירת "עוצמה יהודית" לפסול אותו מהתמודדות בבחירות. הוא כתב: "איתמר בן גביר בניסיון עלוב לפסול אותי מהכנסת. בן גביר שהורשע בעבירות פליליות, בהן התפרעות, הפרעה לשוטר, הסתה לגזענות ותמיכה בארגון טרור. לבן גביר אין מקום בבית המחוקקים של מדינה יהודית".
יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר כתב לו בתגובה: "יאיר. גזענות זה דבר מגעיל. אתה שונא את האחים שלך, שונא את כל מי שלא חושב כמוך ושום דמגוגיה זולה לא תעצור את זה ( הורשעתי על מדבקות וכרוזים וקיבלתי 46 זיכויים מספר שיא בישראל אבל לא בטוח שאתה יודע לספור....). צריך לפסול אותך מלהתמודד בבחירות. אתה מסכן את הדמוקרטיה הישראלית".
איראן: "המפרץ הפרסי הוא חבל הצלה חיוני, ולכן הוא עדיפות ביטחונית בעבור טהרן"
שר החוץ של איראן, מוחמד ג'וואד זריף, הגיב אתמול בחשבון הטוויטר שלו לדברי השר ישראל כ"ץ, שחשף כי ישראל מעורבת בקואליציה הימית במפרץ הפרסי. זריף כתב כי "המפרץ הפרסי הוא חבל הצלה חיוני, ולכן הוא עדיפות ביטחונית בעבור טהרן, שהבטיחה את הביטחון הימי בו ממזמן. זאת בעקבות המתיחות במפרץ שיצרו משמרות המהפכה באיראן בעקבות עצירת מכליות נפט זרות באזור". עוד כתב הדיפלומט האיראני הבכיר: "אנו מודעים למציאות זו, כל נוכחות חוץ-אזורית היא בהגדרה מקור לחוסר בביטחון שלו. איראן לא תהסס לשמור על ביטחונה".
לכתבה המלאה