קרב טוויטר בין בנו של ראש הממשלה ויו"ר מרצ לשעבר בערב ט' באב. זהבה גלאון הגיבה הערב (שבת) לשיתוף של מודעת אבל מזויפת ששיתף יאיר נתניהו כעקיצה לחבר המחנה הדמוקרטי, אהוד ברק, בעקבות התאבדותו של המיליארדר ועבריין המין ג'פרי אפשטיין, איתו היה מצוי בעבר ברק בקשרים כלכליים וחברתיים. 

במודעה המזויפת ששיתף בנו של ראש הממשלה, נכתב: "מרצ מרכינים ראש עם מותו של חברנו היקר והאהוב, הפדופיל וסרסור הקטינות ג'פרי אפשטיין. תנחומינו לקהילת הפדופילים בעולם כולו".

בתגובה לשיתוף של יאיר נתניהו כתבה גלאון: "מקומו של יאיר נתניהו בכלא לצד אבא שלו. טינופות חסרי מוסר ובושה, סוחרי פרופגנדת שקרים מהסוג הנתעב ביותר. הנחתום מעיד פה אך ורק על עיסתו והיא עשויה כולה מאשפה".
תגובתו של בנו של ראש הממשלה לא איחרה לבוא, בה שיתף כתבה על חקירה של גלאון לפני 18 שנה. "לא זהבה. מקומך הוא בכלא וזה מה שהיה קורה אם לא היית שייכת לצד ה״נכון״. חבל לי שאת גוררת אותי לאשפתות שלך בט' באב. מזכיר לך את מה שאמרתי לך בעבר", כתב יאיר נתניהו.

ברק התייחס מוקדם יותר הערב להתאבדותו של אפשטיין בתאו במתקן מעצר בניו יורק. "אני חושב ביום הזה קודם כל על הקורבנות שנושאות איתן את המחיר של הדברים המזעזעים שהוא עשה", אמר ברק בתוכנית המטה המרכזי בערוץ 13, "כמו הרבה אנשים מכובדים בארה"ב ששמענו עליהם, אני בדיעבד מעדיף שהקשר הזה לא היה נוצר בכלל".