נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צייץ מחדש הלילה (ראשון) פוסט שקידם תאוריית קונספירציה על מותו של המיליארדר ועבריין המין ג'פרי אפשטיין. הציוץ, של משתמש הטוויטר טרנס ק. וויליאמס, האשים באחריות למוות את הנשיא לשעבר ביל קלינטון ורעייתו, מזכירת המדינה לשעבר הילרי קלינטון. 
המיליארדר נמצא מת אמש לאחר שככל הנראה התאבד בתא הכלא שלו. הוא נעצר בחודש שעבר והמתין למשפט על סחר בקטינות. התובע הכללי האמריקאי וויליאם באר אמר אמש כי מותו בכלא של אפשטיין "מעלה שאלות רציניות שמחייבות מענה". הוא לא היה תחת השגחה צמודה בזמן מעשה ההתאבדות, זאת למרות שניסה להתאבד לפני שבועיים, כך דווח ברשת NBC.  

הציוץ כלל את ההאשטגים "ספירת הגופות של קלינטון" ו"משפחת הפשע קלינטון" וכן תמונה של בני הזוג. "לג'פרי אפשטיין היה מידע על ביל קלינטון ועכשיו הוא מת", אמר וויליאמס. תיאוריות קונספירציה שקשרו את מותו לקלינטון או לטראמפ נפוצו אתמול ברשתות החברתיות. 
לפי דיווח ב"דיילי ביסט", הנשיא לשעבר קלינטון טס במטוסו הפרטי של אפשטיין לפחות 26 פעמים בין השנים 2003-2001. המיליארדר תרם 20 אלף דולר לקמפיין של הילרי קלינטון לסנאט ב-1999 לפי דיווח של רשת ABC, ותרם 25 אלף דולר לקרן קלינטון ב-2006, לפי דיווח של סוכנות רויטרס.  
ביום שישי פורסמו מסמכי בית משפט לפיהם אישה בשם וירג'יניה ג'ופרה העידה כי אפשטיין שלח אותה לקיים יחסי מין כאשר הייתה קטינה עם מספר גברים, בהם הסנטור הדמוקרטי לשעבר ושליחו של קלינטון למזרח התיכון לשעבר, ג'ורג' מיטשל.