האתחול של "בוורלי הילס 90210" הוא הכל, חוץ ממה שציפיתם לו. אין ספק שמצד יוצרי הסדרה מדובר בהימור בטוח. לא כל סדרת נעורים הצליחה לעצב דור שלם, שהלך שבי אחר עלילותיהם של ברנדון וברנדה, התאומים שעוברים לתיכון ווסט בוורלי של העשירים והופכים לבסטיז של קלי הפופולרית (ג'ני גארת), דונה הקלולסית (טורי ספלינג), סטיב המיוחס (איאן זירינג) ודיוויד הוואנאבי (בריאן אוסטין גרין). לא בכל סדרה אחד הכוכבים הוא לוק פרי (הזכור כדילן), שנפטר ערב צילומי הסדרה משבץ.



ובכל זאת, הדקות הראשונות נראות כמו בדיחה גרועה וביזארית. כל החבורה, שכבר נמצאת עמוק בגיל העמידה - אך מנותחת מספיק כדי להיראות סביר - נמצאת ב"פיץ' פיט" המיתולוגי, מחכה בפחד לשאנון דוהרטי, הלוא היא ברנדה, שבמציאות ידועה לשמצה כדיווה.





למזלנו, כל זה מתברר כחלום רע, כשספלינג (46, אחרי כמה לידות), מתעוררת שטופת זיעה במטוס. ולא סתם במטוס, אלא רק במחלקת התיירים, בתפקיד עצמה, עושה סלפי עם ג'ני גארת (48 ונראית פיצוץ), בדרך למפגש איחוד לסדרה עם ג'ייסון פריסטלי (47, ברנדון), זירינג (53) וגבריאל קרטריס (57, אנדראה החנונית).



אחרי הכל, מה יותר נעים מלגלות, גם אם אין לך מנוי לטבלואיד, שגם לעשירים האלה, שנולדו עם כפית זהב בפה, יש בעיות בחיים. הרי על זה מבוססת כל תעשיית הריאליטי, ובזה טורי ספלינג מומחית. ספלינג, השחקנית הכי גרועה בסדרה, לוהקה כזכור על ידי אביה, מפיק הסדרה, אהרון ספלינג (שנישל אותה מהירושה), וזכורה בעיקר בגלל החזה המנותח בהגזמה.




ועל כן, לא מפתיע שדווקא ספלינג היא זאת שהרימה את הכפפה והגתה את הרעיון לאחד את כולם בשישה פרקים טראשיים לעילא. במרכז המיני־סדרה ניצבים אנשים אמיתיים, הרדופים על ידי הדמויות ששיחקו פעם, והחליטו שאין להם יותר מה להפסיד. זה הזמן להפסיק לשמור על פאסון, לצחוק על עצמם, ועל הדרך להתבגר לנגד עיני הצופים ולמחוק את התמימות שייצגו פעם. תמימות אבודה.