הצהרת תובע הוגשה היום (ראשון) נגד ויקטור קטן אשר ירה למוות אופיר חסדאי מרמלה בעת ריב על חניה בקניון עזריאלי. היום האריך בית המשפט את מעצרו בארבעה ימים נוספים. כזכור, בשבוע שעבר מסר קטן את גרסתו לאירוע. במהלך חקירתו במשטרה, טען החשוד כי בין אשתו לבין הנרצח התפתח ויכוח, שגלש לחילופי דחיפות ומהלומות, והוא שלף את האקדח מכיוון שחשש לפגיעה באשתו.



מהחקירה עלה כי בזמן שהחשוד ורעייתו בת 68 החנו את רכבם, הגיע הקורבן עם רכבו ופנה אל אשתו של החשוד והעיר לה כי מכוניתם עומדת על שתי חניות. אשת החשוד השיבה לקורבן, והתפתח ביניהם עימות פיזי. על פי החשד, בתגובה לעימות בין השניים, החשוד שלף את אקדחו וירה לעבר הקורבן,  פגע בו ופצע אותו אנושות. הקורבן פונה אל בית החולים אסף הרופא ומותו נקבע בבית החולים.



החשוד לא הצליח להסביר מדוע לא ירה באוויר, ומדוע ירה פעמיים. אשתו של קטן טענה שהותקפה על ידי חסדאי: "הלב שלי נקרע מהתוצאה הקשה", אמרה, "עברתי תקיפה על ידי המנוח. עיניו של ויקטור חשכו כשהוא ראה אותי שרועה על הרצפה וגבר גדול ומאיים עומד מעליי. הלוואי וכל זה לא היה קורה".  



אלמנתו של חסדאי, דקלה, סיפרה על האירוע מנקודת מבטה: "שמנו לב שאישה יוצאת מהחנייה וכשאופיר עשה פרסה ורצה להיכנס לחנייה, רכב ובו בני הזוג נכנסו במקום". לדבריה, "אופיר הבין שהם תפסו שתי חניות, ויצא לשאול אותם למה הם עשו את זה. הוא רצה שהם יזוזו קצת בשביל שגם לנו יהיה מקום. במהלך השיחה ביניהם הוא כנראה הגביר את הקול, והאישה הרגישה מאוימת. היא הרביצה לו עם התיק שלה. בעלי הדף אותה בשביל שתפסיק להרביץ לו והיא נפלה. בעלה יצא מהרכב וירה לאופיר ברגל". 



אופיר חסדי (ז"ל) ומשפחתו. קרדיט: באדיבות המשפחה
אופיר חסדי (ז"ל) ומשפחתו. קרדיט: באדיבות המשפחה



"אופיר דמע ואמר לו 'תגיד אתה נורמלי? למה אתה יורה לי ברגל?', ואז הוא ירה לו בחזה", המשיכה חסדאי. "אני לא יודעת איך הילדות שלי יתמודדו עם זה. בתי בת ה־9 הייתה ברכב וראתה את הכל. זו טראומה לכל החיים. ניסיתי לא לצעוק בשביל הילדות שלי, להראות להן שלווה. לא חשבתי שקרה לאופיר הגרוע מכל. רק אחרי שעתיים ישבתי להסביר לילדה שלי שאבא שלא יחזור. בהתחלה הייתי בטוחה שנבקר אותו בבית החולים".