גבר בן 73 נמצא הערב (ראשון) מחוסר הכרה ברחוב שדרות בנימין בנתניה לאחר שנדקר סמוך לביתו. צוותי מד"א שהגיעו לזירת האירוע נאלצו לקבוע את מותו במקום. הנדקר הינו חלפן כספים במקצועו, אך במשטרה מחפשים אחר חשוד, מקורב למשפחה, עמו הסתכסך הקורבן לאחרונה וההערכה היא כי הרצח היה על רקע זה לאור העובדה שלא נלקח כסף מהקורבן לאחר המעשה. לא לקורבן ולא לחשוד במעשה יש עבר פלילי.


פרמדיק מד"א ירדן דהרי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר בן 73 שוכב כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח".
זירת הרצח בנתניה


באירוע פלילי בצפון בשבוע שעבר, ביום שישי לפנות בוקר התעוררו תושבי שכונת אליהו בבית שאן לשמע פיצוץ עז ומחריש אוזניים. השכנים הבחינו שרכבו של ירין בן מוחה - עבריין המוכר למשטרה, בעיקר בשל עבירות סמים - עולה באש. סכסוך בין עבריינים הוא שהוביל לפיצוץ הרכב, כך מעריכים במשטרה. שוטרים ממחוז צפון, שהגיעו למקום בתוך זמן קצר, סגרו את הזירה ופתחו בחקירה ראשונית. בה בעת, כוחות של מכבי אש פעלו לכיבוי השריפה. חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ), מומחי חבלה שנעזרו במעבדת החבלה של המחוז וחוקרי צוות החקירה המיוחד (צח"מ) של מרחב העמקים, החלו באיסוף ממצאים ראשוניים מהזירה במטרה לבחון את סוג המטען, רכיביו והמיקום שבו הושם.
 
מהחקירה עלה החשד שלפיו זהו פיצוץ שמקורו במטען מאולתר שהונח תחת לרכב, ומכאן מסיקים החוקרים כי הרקע הוא כאמור סכסוך בין כוחות בעולם התחתון. כיוון שהנחת המטען והפעלתו נעשו באישון לילה, ואיש לא נפגע, גוברת ההערכה כי זהו ניסיון להעברת מסר מאיים.