ילדים שהתחנכו במשפחתון “בייבי לאב” בראש העין, בניהולה של כרמל מעודה, המואשמת בהתעללות ובתקיפה של פעוטות שהיו תחת השגחתה, יקבלו טיפול בהתנדבות מעשרות אנשי מקצוע. חודשיים חלפו מאז נחשפה פרשת ההתעללות במשפחתון, בעקבות צילומים ממצלמות האבטחה שבהם תועדה מעודה, בין היתר, קושרת את ידיהם של פעוטות ומאכילה אותם בכוח עד להקאה.

הזעזוע הציבורי הוביל למחאת הורים נרחבת שבמסגרתה יצאו אלפי הורים לרחובות למחות על היעדר פיקוח ותנאים נדרשים במסגרות לגיל הרך ובדרישה למעורבות המדינה בעניין. כתב האישום שהוגש נגד מעודה  מייחס לה פגיעה ב־11 פעוטות בלבד. אולם במשפחתון שלה, שפעל כחמש שנים, עברו עוד פעוטות רבים, שייתכן כי גם הם נפגעו. למען הורים החושדים כי התנהגות ילדיהם כיום מושפעת מהתעללות שחוו במשפחתון של מעודה ייערך הערב מפגש בראש העין בהשתתפות צוות טיפולי התנדבותי שהקים ארגון “דור איתן”, בהובלת אלונה דניאל, הידרותרפיסטית מוסמכת.

בהמשך יוכלו הילדים לקבל טיפולים מיוחדים, כגון לימוד שחייה התפתחותית - יחד עם הוריהם, במרכזי הידרותרפיה שהתגייסו למענם, כמו "אורינתא מישר”, “אסף במים” ו”בית איזי שפירא”, וכן מגוון שירותים מבעלי מקצוע כגון  טיפול רגשי באמצעות בעלי חיים, רכיבה טיפולית, טיפולים אצל קלינאי תקשורת ועוד. אחת האמהות, ששניים מילדיה היו במשפחתון של מעודה, אמרה ל”מעריב”: “אנחנו רואים את התוצאות של המעשים שלה היום. הילדים מאוד אלימים, גם כלפינו. יש להם רגרסיה חמורה בהתנהגות, וקלינאית התקשורת שמטפלת בהם אמרה שמדובר בפוסט טראומה. כרגע הם מטופלים באופן פרטי ואנחנו מקווים שהמדינה תכיר בהם, כך שהם יוכלו לקבל טיפולים”. 
 

אלונה דניאל, מנהלת תחום הטיפול ב”דור איתן”, והבעלים של “אורניתא - הידרותרפיה וחוויות במים”: “ההורים שילדיהם גדלו בגן הזוועות מתחילים להבין את היקף התופעה והם מדווחים כי לחלקם קושי רב להשתלב ולסמוך על אנשים, עיכוב שפתי, קשיים באכילה, התקפי זעם ועוד. הבנו כי מעבר לצעדים הבאים שאנו דורשים מהממשלה נגד ההתעללות בגיל הרך, עלינו לטפל כאן ועכשיו באלו שילדיהם סוחבים איתם בנפשם את מה שחוו בגן. עשרות אנשי טיפול נרתמו עבור אותם הורים והילדים והשלב הבא בתוכנית שלנו הוא לעזור לאותם הורים מול ביטוח לאומי לעמוד על זכויותיהם”.