נעצר בחשד לאונס מ-2015 - והתברר כי הוא חשוד באונס שאירע לפני חודשיים: המשטרה עצרה שני תושבי מזרח ירושלים בחשד שאנסו לפני ארבע שנים נערה בת 15 בגן העצמאות בירושלים. על פי החשד, הם הובילו אותה לאתר בניה בקרבת מקום, שם אנסו אותה. חקירת המשטרה המשיכה להתנהל תוך איסוף ראיות וממצאים פורנזיים, שהובילו לאיתור זהותם של החשודים בני 50-30 לפני כשבועיים ולמעצרם.



החשודים נחקרו במשטרה בחשד שביצעו עבירות מין בקטינה, ומעצרם הוארך ע"י בית המשפט. היום צפויה פרקליטות מחוז ירושלים להגיש נגדם כתב אישום בגין העבירות המיוחסות להם בתיק החקירה משנת 2015.



במקביל, פתחה משטרת ישראל במהלך חודש יוני 2019 בחקירה בעקבות מקרה אונס של תיירת שאירע בגן העצמאות בירושלים. מלאכת החקירה ואיסוף הראיות והממצאים, חשפו כי אחד מהחשודים - הצעיר מביניהם - בביצוע עבירות המין בקטינה בשנת 2015, הנו חשוד גם במקרה האחרון ועפ"י החשד יחד עם חשוד נוסף במעורבות בעבירה.



חוקרי משטרת ישראל איתרו צילומים בהם נצפה החשוד הנוסף במעורבות במעשה בסמוך לשעת התרחשות העבירה, ושפרטיו טרם ידועים למשטרה. כחלק ממאמצי חוקרי המשטרה לאתר את זהותו של החשוד הנוסף במעורבות בעבירה, המשטרה מבקשת את סיוע הציבור באיתור כל פרט היכול להוביל לפרטיו המזהים, ולדווח על כך בהקדם למוקד 100 של משטרת ישראל, או בטלפון שמספרו: 050-4657523.



החשוד הנוסף באונס התיירת בחודש יוני. צילום: דוברות המשטרה
החשוד הנוסף באונס התיירת בחודש יוני. צילום: דוברות המשטרה