קוקה-קולה משיקה בישראל את משקה Coca-Cola Plus Coffee - הטעם המוכר של קוקה-קולה בשילוב תמצית קפה ברזילאי. משקה Coca-Cola Plus Coffee החדש, שיושק בפחיות של 250 מ"ל, יוצע בגרסת ה- ZERO ללא סוכר וכמו גם בגרסה הקלאסית, בה תופחת כמות הקלוריות ב-15%.



המשקה החדש הושק בתאילנד, יפן, אוסטרליה בחלק ממדינות אירופה. המשקה גרף הצלחה רבה בקרב צרכני המותג במדינות בהן הושק והוא מרחיב את מגוון המוצרים של קוקה-קולה, מציג חדשנות לחובבי הקפה והמשקה הקל הפופולרי ומספק חווית טעם חדשה ומיוחדת וזריקת אנרגיה ממריצה.



בהתאם למבחני טעימה שנערכו בארץ נראתה העדפה ברורה של הצרכן הישראלי לטעם הייחודי ובמיוחד בקרב חובבי הקפה. נתנו למספר מכורים לקפאין ולמשקה התוסס האמריקאי לטעום את המשקה, ורובם אהבו את החידוש ואת המשחק בין הטעמים, עם העדפה ברורה לזה המופחת קלוריות. את המשקה ניתן להשיג בכל נקודות המכירה וברשתות השיווק, לרבות בחנויות הנוחות, בפיצוציות ובקיוסקים ברחבי הארץ.



אורלי פלקס, מנהלת שיווק קוקה-קולה: "שמנו לנו כמטרה לתת מענה רחב יותר לצרכים בקרב קהלים שונים. השקת המשקאות החדשים תרחיב את מגוון האפשרויות ותיתן מענה לצרכנים המחפשים משקאות עם 'בוסט' של רעננות המתבססים על הטעם האהוב של המותג".