שעות ספורות לאחר שהציגה היום (שני) מפלגת "העבודה-גשר" את התכנית החברתית-כלכלית שלה, תקף בחריפות שר החינוך לשעבר, נפתלי בנט, הן את המדיניות שהציגה המפלגה, אותה כינה "הסכנה הגדולה ביותר של המדינה", והן את יושב הראש, עמיר פרץ, הדוגל לטענתו ב"סוציאליזם קיצוני". 

בפוסט שפרסם בנט כתב כי "הסכנה הברורה והמידית הגדולה ביותר בפניה עומדת ישראל היא לא איראן או החיזבאללה, אלא הפיכתה למדינה סוציאליסטית מפגרת-מאחור תחת שר האוצר עמיר פרץ". בהמשך ציין חבר הכנסת את ההבטחות הכלכליות שפרסמה "העבודה-גשר", וטען כי "למדינה כמו ישראל הנלחמת על חוסנה, מקומה והאטרקטיביות שלה ליהודי העולם, אין את הפריבילגיה לשחק בסוציאליזם קיצוני". 



"אני מאמין שכוונתו של עמיר פרץ היא לעשות טוב. אך כוונות טובות לעתים מובילים לאסונות. תכניותיו של פרץ בפועל הם סוציאליזם קיצוני. סוציאליזם קיצוני שיהפוך את ישראל משוויץ של המזרח התיכון לוונצאולה, יכרסם בחוסנה הכלכלי והלאומי של ישראל וימנע ממאות אלפי יהודים לעלות למדינה כושלת, חלשה ומעורערת", הוסיף עוד בנט. 

בתגובה לדבריו כתב פרץ: "בנט הוא נער גבעות הזוי ומנותק. בנט בטוח שישראל צריכה להיות מדינה רק למיליונרים. העבודה גשר תדאג לבני אדם". בתגובה לכך כתב בנט: "עמיר, נער גבעות? דווקא התחלת טוב. הבוקר הצגת תכנית כלכלית. אני מאמין שהיא הרסנית לישראל. אל תקלל: תהיה רציני ותגן על עמדתך".

כאמור, הבוקר הציגה מפלגת העבודה-גשר את התכנית הכלכלית שלה, ובין היתר ציינה כי תפעל למען העלאת השכר ל-40 שקל לשעה, תקדם בניית מאתיים אלף דירות בבנייה ממשלתית, תעביר חוק למען חינוך ציבורי חינם מגיל 0, תקבע פנסיית מינימום, ו-0% מע"מ על 100 מוצרי יסוד.