מה קורה כשהחשק יורד? האם מגיעים לגיל שכבר לא רוצים לקיים בו יחסי מין? גבר בריטי בן 44 הרגיש שאשתו כבר לא מעוניינת לשכב איתו אך לדבר הבא הוא לא ציפה: "אנחנו ביחד מזה 22 שנה ואנחנו סווינגרים מהשנה הראשונה. אני אוהב לראות את אשתי עם גברים אחרים וזו חוויה מופלאה עבורנו. אנחנו עדיין מסתדרים בחיי היום יום אבל רק לעתים נדירות מקיימים יחסי מין".

הגבר הוסיף: "אני בן 44 והיא בת 45 ויש לנו בנים בגילאים 17 ו-15. לי יש עדיין יצר מיני רב ואני חושב שאשתי מאוד סקסית אבל היא כמעט ולא רוצה לקיים איתי יחסים בימים אלו. אם זה כבר קורה, זה בגלל שאני יוזם, לא קורה שזה מגיע מיוזמתה. לפני חודש מצאתי צעצוע סקס במגירה שלה בחדר השינה, בנוסף גיליתי שהיא קוראת סיפורי סקס. כל זה גרם לי להתקין את המצלמה הנסתרת. זו הייתה התגלות, הבנתי שהיא משתמשת בהם באופן יומיומי". 
לאחר ההתגלות ניסה הגבר לעשות משהו לא שגרתי: "ניסיתי לעשות משהו חדש כדי לגרום לדברים לחזור להיות כמו שהיו, לקחתי אותה לארוחת ערב רומנטית אבל כשחזרנו הביתה היא אמרה לי שהיא עייפה מדי ליחסי מין. אני מניח שאני כבר לא עושה לה את זה ואני לא יודע מה לעשות כי היצר המיני שלי עדיין חזק. היא אומרת שהיא אוהבת אותי אבל אם זה תלוי בה אנחנו יכולים להעביר חודשים מבלי לשכב, זה מגיע לנקודה שאני לא בטוח מה כדאי לעשות. קיבלתי הצעות מנשים אחרות אבל אני אוהב את אשתי כל כך שאני לא מתכוון ללכת בדרך הזו".