שרת התרבות והספורט, מירי רגב, התייחסה הערב (שני) בתכנית "שש" עם עודד בן עמי בערוץ 12 למתקפה של שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ', נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שבעקבותיה זומן לפגישה בלשכת רה"מ.



"אני חושבת שסמוטריץ' הוא ילד מגודל", ירתה רגב. "הוא חצה את כל הקווים האדומים, הוא מתנהג כמו ילד שבועט בהורים שלו. זו התנהגות לא מכובדת ומכבדת. הוא נגרר יחד עם השמאל לשיח נגד רה"מ. הוא יודע שהיחיד שיכול להביא שלטון לימין זה נתניהו". 
גם הוא שמאל?
"אני אמרתי שבהתנהלת שלו ובירי שלו לתוך הנגמ"ש, למד משהו מבנט ושקד והבין שכדי לקבל כותרת הוא צריך לדבר בצורה כל כך בוטה נגד ראש ממשלה. הוא צריך להתנצל. לא מדברים ככה לראש ממשלה שעשה כל כך הרבה למען העם היהודי, והפגין מנהיגות אחראית וחזקה. סמוטריץ' פישר, לא יודע מה זה פוליטיקה. מי אתה, סמוטריץ', שתגיד אפס מנהיגות לראש ממשלה שמכהן 13 שנה?".
 

סמוטריץ'. צילום: נעם ריבקין פנטון, פלאש 90
סמוטריץ'. צילום: נעם ריבקין פנטון, פלאש 90

שקד גם ביקרה אותו.
"אני לא סומכת על איילת שקד, לא אמרתי שהיא שותפה טבעית שלנו. היא אופורטוניסטית. לפני מספר שבועות היא התחננה להיות בליכוד. היא בעצמה יודעת שהשנה עלו הרבה יותר יהודים להר הבית בהשוואה לשנה שעברה. אז מה קרה לה? היא חזרה לבית שהיא נטשה". 
כשנשאלה האם מפלגתה מעוניינת בממשלת אחדות, השיבה: "אנחנו לא הולכים לאחדות, אבל אנחנו בהחלט לא יודעים אם בנט ושקד ימליצו על נתניהו. גם ליברמן הבטיח ולא עשה זאת. לכן, אני אומרת שמי שרוצה את נתניהו כראש ממשלה צריך להצביע ליכוד. יש פתק אחד. מי שרוצה ממשלת ימין שיצביע לנתניהו ולליכוד. כל הצבעה אחרת היא בזבוז קולות של הימין".