ההתעללות בבת ה-5: מעצרם של ההורים החשודים בהתעללות בלוד הוארך היום (שלישי) בבית משפט השלום בראשון לציון עד יום ראשון. נציג המשטרה טען במהלך הדיון כי הילדה נמצאה בזמן שהייתה כפותה בחבל בידיה ובצווארה במקלחת עם סימני דם וצואה. האב המשיך להכחיש את החשדות נגדו וטען כי עזב אותה כשישנה בדירה. פרקליטו ציין כי ייתכן שאדם אחר ביצע את המעשה.

שופט בית המשפט בראשון לציון, זכריה ימין, הביע זעזוע מהתמונות שהונחו לפניו, וציין כי מדובר במחזות קשים. "מזעזע לראות ילדה במצב הזה. אין ספק שלא מדובר באירוע שהתרחש בין השעות שהמשפחה עזבה את הבית לטענתה עד ששבה לביתה, אלא במשהו מתמשך יותר". השופט התייחס לתמונות שהגישו נציגי המשטרה מתחנת לוד, וזאת אחרי שתיארו את שנגלה לעיני שוטרי הסיור כשנכנסו לדירה אמש עם קבלת הדיווח על קולות בכי שבקעו מתוכה. 

כזכור, אתמול בשעות הערב התקשר תושב לוד למשטרה וטען כי הוא שומע קולות בכי הבוקעים מדירה בעיר. שוטרים שהגיעו למקום דפקו על דלת הדירה. משלא נענו, פרצו פנימה ומצאו ילדה קשורה במקלחת הדירה.
 
בשלב זה הגיעו גם הורי הקטינה והם נעצרו ונלקחו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. התברר כי הילדה הייתה נתונה להזנחה מתמשכת, וכעת היא מטופלת בשירותי הרווחה בלוד. 

יש לציין כי עו"ד חי אוזן ושוקרי אבו-טביק פרקליטיו של החשוד בהתעללות בביתו בת ה-5, טוענים כי הילדה נמצאת בבית החולים, ומקבלת טיפול רפואי, כפי שחשף נציג המשטרה בדיון בבית המשפט. גם אביה ממתין שתעבור חקירת ילדים שתשפוך אור על הפרשה, ואולי בחקירה זו גרסתו תאומת.