אחת המתמודדות הכי בולטות בעונה הנוכחית של "מאסטר שף" הייתה ללא ספק רוחמה הרשדורפר שכונתה "מאדאם פלאפל". הבשלנית בת ה-77 הודחה אמש בתום משימה בה המתמודדים התבקשו להכין מנות שמבוססות על ביצים ב-3 טכניקות בישול: אפייה, בישול וטיגון. בסוף הפרק, לאחר קרב מותח, המתמודדים ששרדו את ההדחה היו ליאור אוחיון ונמרוד ציוני. רוחמה נאלצה לעזוב את התוכנית, ובלילה שגרה ברכה מיוחדת לאוהדיה.



"רוחמה את עוזבת אותנו היום", אמרה בהתרגשות השופטת מיכל אנסקי. "אני לא יכולה לדמיין את יום הצילום הבא בלעדייך, כי התפקיד שלך היה מעבר ללהכין לנו מנות. את עשית השראה להרבה מאוד אנשים בבית. אני אשה שופטת, כל פעם שראיתי אותך נלחמת על המקום שלך ומכינה פעם אחד פעם אוכל טעים וממציאה את עצמך ופורצת את הגבולות שלך, זה עשה לי כיף ללכת לעבודה ולקום בבוקר. לא פחות מזה. ממתמכרים אלייך. אני מרגישה שהתמכרתי לידיים שלך, לאוכל שלך. תודה על המלחמה שלך ועל אוכל הטעים שהכנת". 




אחרי הדחתה העלתה רוחמה סרטון פרידה לכל אוהביה בתוכנית. "זה לא, זה לא, זה לא נורא. תודה רבה לכולם. וערב טוב, אני לא זכיתי במאסטר שף, אבל זכיתי באהבה שלכם, בחמימות שלכם ובכל האושר שגרמתם לי. תודה רבה לכם".



הפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של "מאסטר שף" זכה ל-25 אלף צפיות, ו-250 תגובות. "מדהימה יישר כוח על האופטימיות ועל הנחישות אשרייך אלופה", כתב לה אחד הצופים שבורי הלב. "רוחמה אהובה ויקרה עבורי את תמיד תהיה מספר אחת. אני מבקש ואפילו דורש, תישארי ברשת ותמשיכי להעלות סרטוני הדרכה לבישולים המפוארים שלך וגם סתם סרטונים כי תמיד תמיד כייף לראות ולשמוע אותך. ישר כוח אהובה", כתב גולש אחר.