פורסמו שמות שש החברות שיחברו את הצפון לגז הטבעי. שש החברות הישראליות זכו במכרז של משרד האנרגיה לפריסת תשתיות להולכת גז טבעי מצומת קדרים לכיוון הגליל העליון. בתום העבודות יחוברו למערכת ההולכה הארצית גם חצור הגלילית, כרמיאל וצפת, ב-15 מקטעים שונים באורך 124 ק"מ.



שני שימועים בעניין היתרי פליטות המזהמים של אסדות הגז תמר ולוויתן יתקיימו בשבוע הבא. הציבור נקרא לבוא, לשמוע ולהשמיע את דעותיו. ביום שלישי הקרוב יתקיים בחדרה דיון בעניין אסדת לוויתן. ביום רביעי הבא יתקיים באשקלון דיון בעניין אסדת תמר. בטיוטות של ההיתרים ניתן לעיין באתר של המשרד להגנת הסביבה ופרטים נוספים ניתן למצוא בדף הפייסבוק של המשרד. את השימועים עורכים המשרד להגנת הסביבה ואיגודי הערים נפת אשקלון ושרון-כרמל בהתאם להוראות חוק אוויר נקי.



בחברה להגנת הטבע מזכירים לציבור את תהליך המיון לקורס המדריכים הבא, שיתקיים ב-1 בספטמבר. מדובר במיון לקורס שייערך בחודש יוני בתחילת הקיץ הבא. בקורס מקבלים המדריכים ידע, כלים ומיומנויות בתחומי ידיעת הארץ והדרכה שתעזור להם להצליח במשימותיהם. המדריכים מופנים בין השאר לשנות שירות או שירות לאומי או מסלולים של מורות חיילות בחברה להגנת הטבע או גופים ירוקים אחרים. בימים אלו מציינים בחברה סיום קורס קיץ נוסף, בהשתתפות 150 חניכים.