הורים לתינוקת בת שלושה חודשים מבאר שבע נעצרו בחשד לתקיפת בתם. הפעוטה מאושפזת מזה מספר ימים בבית החולים סורוקה בעיר. ההורים, בני 48 ו-35, יובאו במהלך היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע.



הפעוטה הגיעה לבית החולים סורוקה בבאר שבע ביום ראשון האחרון והבוקר הודיעו מבית החולים על קבלת תוצאות בדיקות שנעשו לפעוטה לרבות צילומים והמסקנה אליה הגיעו היא כי קיים חשש לעבירות טלטול שמהם נפגעה הפעוטה בראשה. בעקבות הממצאים הוחלט במשטרה לעצור את ההורים, שניהם מוגבלים. בהמשך יוחלט לגבי המשך מעצרם. 



כזכור, בית משפט השלום בראשון לציון האריך אתמול בשישה ימים את מעצרם של זוג הורים מלוד החשודים בהזנחה והתעללות בבתם בת ה־5. שלשום נמצאה הילדה כשהיא כפותה בידיה וברגליה בחבל עבה במיוחד שנקשר סביב צווארה, והיא שרויה בזוהמה במקלחת ביתם, לאחר שנותרה במקום לבדה בעוד ההורים ושלושת אחיה יצאו לנפוש בים משך מספר שעות. על גופה נמצאו כתמי דם וחבורות. היא פונתה על ידי מד"א לבית החולים, והוריה נעצרו להמשך חקירה באזהרה. 

חקירת המשטרה החלה בשני האחרון סמוך לשעה 19:00 בערב לאחר שבמוקד 100 נתקבל דיווח אודות בכי בלתי פוסק מדירה ברחוב הגדוד העברי בלוד.
שוטרי הסיור שיצאו למקום איתרו את מקור הבכי בדירה בקומה הרביעית. כשהגיעו לקומה מצאו את הדירה נעולה ומעבר לדלת נשמעו קולות בכי של ילדה.
גורם המעורה בפרטי החקירה סיפר למעריב: "רגע לפני שהשוטרים פרצו לדירה בשל חשש לגורלה של הילדה הגיעו למקום בעלי הבית, הוריה של הילדה יחד עם שלושה ילדים נוספים, ולבקשת המשטרה הם פתחו את דלת הדירה ואפשרו לשוטרים להיכנס פנימה. קולות הבכי הובילו את השוטרים אל חדר המקלחת שם נגלה לעיניהם מחזה מחריד ומזעזע. הילדה היתה כפותה בידיה וברגליה כשחבל עבה במיוחד מלופף סביב צווארה במה שנקרא קשירת בננה. היא היתה שרועה בתוך שלולית צואה, שתן ומים כשעל גופה סימני חבלה ודם. השוטרים הזעיקו צוות מד"א למקום לא לפני שאחד השוטרים ניגש למטבח הדירה ובאמצעות סכין פרם את הקשר בחבל כדי לשחרר את הילדה".
השוטרים הזעיקו לדירה גם את גורמי הרווחה כדי שאלה יטפלו בשאר הילדים בשלב זה של החקירה. שני ההורים נעצרו במקום ונלקחו לחקירה במהלכה הכחישו כל קשר לכפיתת הילדה וקשירתה. עורכי הדין חי אוזן ושוקרי אבו טביק, המייצגים את הורי הילדה טוענים. "מרשינו כופרים בחשדות נגדם. לטענתם, השאירו את הילדה בבית לאחר שנרדמה ולקחו את שלושה הילדים האחרים לים למשך מספר שעות. לדבריהם לא כפתו ולא קשרו את הילדה וייתכן כי גורם אחר היה במקום וביצע את המעשה".
השופט זכריה ימין התקשה להאמין לתמונות שהוצגו בפניו: "זהו מקרה מזעזע. לא יעלה על הדעת שמדובר בממצאים שנגרמו בפרק הזמן שחלף מאז עזבו ההורים את הבית ועד שחזרו למקום. אלו סימנים של אירוע מתמשך. פשוט מזעזע". בבדיקה שערכו חוקרי המשטרה נמצא כי הילדה אינה רשומה כלל בפנקס האוכלוסין והיא נולדה בשטחי הרשות הפלסטינית ובשלב מסוים נכנסה לישראל. גם אמה הינה שוהה בלתי חוקית והוגשה בקשה בעניינה במסגרת איחוד משפחות. פרקליטיהם של החשודים ציינו כי ההורים חזרו הביתה לאחר שקיבלו טלפון מאחד השכנים שטען נשמעים קולות בכי מביתם.