כשש שעות לאחר שהצהירה היום (רביעי) לריסה עמיר טרימבובלר כי בעלה, רוצח ראש הממשלה יגאל עמיר, יפתח בשביתת רעב במחאה על שלילת שיחות טלפון ממנו, החליט האסיר לחזור בו מהחלטתו בעקבות שיחה עם מפקד בית הסוהר. כזכור, ההחלטה לשלול את שיחות הטלפון של עמיר, הוטלה עליו כעונש בעקבות שיחה שניהל לאחרונה עם הזמר יואב אליאסי (הצל). "בעלי יגאל פתח בשביתת רעב במחאה נגד שלילת טלפונים למשך חודשיים שהוטלה עליו כעונש בגלל השיחה עם הצל, וגם נגד החזקתו בהפרדה במשך שנים בלי אישור של בית משפט", כתבה טרימבובלר בפייסבוק.



לעמיר התנהל הליך שימוע בעקבות השיחות שביצע והוחלט למנוע ממנו שיחות טלפון עד לאחרי הבחירות. בשב"ס מסרו בתגובה כי "לאור הפרה של כללי השימוש בטלפון של האסיר יגאל אמיר בשל ניהול שיחה לצורך התארגנות פוליטית, נעשה לו הליך של שלילת טובת הנאה - מניעת שיחות טלפון למשך חודשיים. בתגובה הודיע האסיר למפקד האגף על כוונתו לשבות רעב. נעקוב אחר התנהלותו בהמשך היום". לאחר שיחה עם מפקד בית הסוהר החליט האסיר לחזור בו משביתת הרעב. 




כזכור, עמיר ערך מספר שיחות לדמויות מוכרות בימין, ביניהם יואב אליאסי המוכר כ"הצל", ואף דיבר עם עורכי הדין, זאת במטרה לדון בהקמת המפלגה הקוראת לשחרורו מהכלא, כך בשבוע שעבר בתחקיר "הצינור" בחדשות 13.
בשיחה שביצע עמיר מתוך הכלא לאליאסי הוא מציע לו לקחת חלק מסוים במפלגה שתרוץ בבחירות ותפעל במטרה לשחרר אותו מהכלא. בתגובה לכך אליאסי ענה לו כי הוא לא מעוניין להתערב בעניין או לייצר עם עמיר שיח כלשהו, והשיחה בין השניים מסתיימת.