לפני חודש המדינה רעשה כשהזמר המצליח בן ה-25, עומר אדם, הצליח למלא את פארק הירקון בתל אביב במופע ענק שסוקר בכל כלי התקשורת. המופע הביא אל הפארק 50 אלף צופים ומעריצים ששילמו בין 249-499 לכרטיס. כעת, הרחק מתל אביב הסואנת מקיים אדם הופעה אחרת, והפעם - לגמרי בחינם.



ההופעה של אדם תתקיים במסגרת ערב הסיום של פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי ה-32 בצפת. הערב ייפתח בבמה המרכזית "סראיה", בשעה 20:00 עם הופעה של גלעד הראל וניו אורלינס פנקשיין. בשעה 21:00 יעלה על הבמה הזמר אליעזר בוצר, משעה 22:00 תופיע הזמרת נרקיס. עומר אדם ייתן לקהל הופעה של כשעה מ-23:00 ואת הערב יסגור קונסטנטין מוסקוביץ משעה 00:00.



פסטיבל הכליזמרים. יח"צ
פסטיבל הכליזמרים. יח"צ



מהצהריים העיר תיסגר ויועמדו לרשות המבקרים שני חניונים לרכבים, אחד בנוף כנרת ואחד בעין הוזים. כמו כן, קיימים שאטלים מהחניונים בתשלום סמלי. כל כמה דקות האוטובוס יוצא מהחניון לכיוון הפסטיבל.



במהלך השבועות האחרונים ביצע ראש עיריית צפת שוקי אוחנה סקר מיוחד במהלכו ביקש לשמוע מתושבי העיר איזה אומן ירצו שיופיע במהלך הקיץ בעיר. בסקר זכה עומר אדם לרוב מוחץ ובעיריית צפת בחנו את הדרכים להביא את הכוכב הגדול לראשונה לעיר הצפונית.



הפסטיבל כולל חמש במות שנמצאות ברחבי הסמטאות העתיקות של העיר ואלפי מבקרים כבר גודשים את העיר החל מיומו הראשון של הפסטיבל הגדול בעולם למוזיקת נשמה יהודית. היומיים האחרונים המבקרים ותיירים שהגיעו לעיר נהנו מחגיגת מוזיקה ושלל אירועים מיוחדים עם האומנים הגדולים בארץ ובעולם ברחבי העיר – הכל ללא תשלום.