שריל סנדברג סמנכ"לית התפעול של פייסבוק, המבקרת בימים אלה בישראל במסגרת ביקור משפחתי, הגיעה היום (רביעי) לאירוע הפתיחה של מתחם הסטרטאפים החדש של פייסבוק - playground. "אני שמחה להיות פה בישראל, זו מדינה שחשובה לי חייתי פה מגיל שנה עד שנתיים והמילים הראשונות שלי היו בעברית", סיפרה בפתח דבריה, "ישראל היא מדינת יזמות מובילה, כאשר ישנו סטרטאפ אחד על 15 אלף אנשים, המטרה שלנו היא לעזור להם להפוך לחברות מובילות בעולם".
לדבריה, המשימה היא לא רק לחבר עסקים ביחד אלא גם לבנות קהילה שתאפשר להם להפוך את העולם לטוב יותר. "בישראל ישנם כארבעה וחצי מיליון משתמשים פעילים", ציינה, " אני יודעת שקבוצות הן דבר חזק - יכולות בין היתר להפגיש בין חברים ולסייע בהשגת עזרה". היא התייחסה לפעילות במתחם הסטרטאפים המיוחד: "המטרה שלנו היא להוות גשר בין סטרטאפים בישראל ללקוחות בעולם, לסייע לאנשים להשיג כישורים שונים בתחום ולבצע חיבורים ביניהם". בהמשך דבריה אמרה כי היא "מאמינה שטכנולוגיה יכולה לעשות טוב אבל בשביל שהטוב יימשך - אנחנו צריכים להרוויח את האמון שלכם ולוודא שאנשים בטוחים בפלטפורמה שלנו".

היא התייחסה לבחירות בישראל: "נושא האמון חשוב מאוד בגלל שבחודש הבא יתקיימו בישראל בחירות חשובות. אנשים ניסו להשתמש בפייסבוק כדי לשבש מערכות בחירות ובנינו הגנות שונות במטרה למנוע את זה". סנדברג הדגישה כי "אנחנו מונעים יצירת חשבונות מזויפים ומצמצמים הפצת פייק ניוז. בנוסף, ארכיון המודעות שלנו מאפשר לגולשים לראות מי שילם על קידום המודעות". היא ציינה כי מתבצעת כל העת פעילות משותפת עם גורמים רבים בהם ועדת הבחירות המרכזית ועם ארגונים שונים "במטרה ליצור שיח חיובי אונליין. אנחנו מחויבים לנסות ולמנוע חלק מהרע שעלול לקרות בפייסבוק, אם כי את חלקו לא ניתן לעצור ולמנוע לחלוטין".