באירוע הפתיחה של המחזור השני בפרויקט "ממריאות" אירחה חברת אורקל ישראל את משתתפות התוכנית, שנועדה להכשיר נערות מהציונות הדתית בתחום הסייבר. באירוע החגיגי השתתפו 60 בנות שעולות לכיתה י' ושהתקבלו לתוכנית. במחזור הראשון של "ממריאות" אשתקד השתתפו כ־30 בנות, מחצית ממספרן השנה. 
באירוע, שנמשך יומיים, עברו המשתתפות פעילויות היכרות, סדנאות בהבנת מחשב (כיווץ קבצים, CMD), למידת מושגים ברשתות תקשורת, התנסות בתוכנת Wireshark, וגם תרגלו את החומר בחדרי בריחה שהוקמו במשרדי חברת אורקל. בנוסף, נפגשו הבנות עם מרינה מרנקוב, ארכיטקטית ענן באורקל ישראל, שמהווה עבור משתתפות התוכנית מודל לחיקוי נשי וטכנולוגי. 
מרנקוב העבירה לתלמידות הרצאת מבוא מעוררת השראה לעולם הטכנולוגיה והסייבר. במהלך ההרצאה הסבירה מרנקוב על תפקידה, על אורקל ישראל, ועל מושגי יסוד בסייבר. מטרת התוכנית, שפותחה ומופעלת על ידי המרכז לחינוך סייבר של קרן רש"י ומערך הסייבר הלאומי במשרד ראש הממשלה, הינה "הכשרת הנערות לקראת קבלה לשירות לאומי משמעותי בתפקידי סייבר וטכנולוגיה".

שתיים מהמשתתפות בתוכנית הן שירה קונוביץ ונעמה דוב בנות ה־15. "יש לי קצת רקע בנושא", מספרת קונוביץ, תושבת לוד: "כשלמדתי בבית ספר יסודי, נמניתי על קבוצת בנות שייצגה את בית הספר בתחרות הארצית של ה'קוד מונקי'. גם לקחתי חלק בדברים רציניים יותר כמו קייטנות שנפתחו על ידי אינטל - מקום העבודה של אבא שלי, והשתתפתי בחוג שנתי מתוקשב, בו כתבתי כל מיני אפליקציות קטנות".
דוב, המתגוררת בפתח תקווה, ציינה כי לה דווקא אין רקע מוקדם בתחום. "קיבלתי תמיכה מלאה מהסביבה, מהחברות והמשפחה", אמרה, "כולם עודדו אותי ואני מרגישה לגמרי בטוחה. תמיד ידעתי שאני רוצה לעבוד במקצועות שקשורים למחשב, אבל לא ידעתי איך אגיע לזה, וברגע ששמעתי על 'ממריאות' הבנתי כמה התוכנית יכולה לעזור לי ולתת לי את הכלים הדרושים להצלחה".
לדברי קונוביץ, הפידבקים שקיבלה מסביבתה לא היו קשורים למגדר: "ההתייחסות היחידה שקיבלתי הייתה על הקושי הכללי בתחום הסייבר ולא מעצם היותי בחורה. היום אין דבר כזה תחום שהוא לבנים או לבנות בלבד – אנחנו יכולות לעשות הכול. מי שחושב שבנות לא יכולות לעבוד בסייבר כי הן פחות חכמות, או צריכות להיות אימהות ולא קרייריסטיות או כל סיבה אחרת הוא פשוט מקובע. העולם משתנה, מתפתח וכל אחת צריכה לעשות מה שהיא טובה בו ואוהבת".
דוב מוסיפה כי אנשים שמתנגדים לשילוב נשים בתחום הם בעלי דעות מיושנות: "אני בוחרת לא להקשיב להם וללכת בדרך שאני יודעת שמתאימה לי. נשים היום יכולות לעבוד בכל תחום שירצו. עכשיו, כשאני יודעת שיש לי דרך ללמוד את התחום, אני ארצה להמשיך לעסוק בו בעתיד".
קונוביץ מספרת כי במהלך התוכנית הן למדו בסיס לתכנות ונושאים מורכבים יותר, שהונגשו להן בצורות מקוריות. "הם עבדו מאוד חזק על נושא הגיבוש עם פעילויות ממש מעניינות שכללו חדר בריחה שקשור לחומרים שלמדנו ביומיים האלה, פאזלים ופעילויות שונות", היא מדגישה: "גם שעבדנו ולמדנו זה היה בזוגות עם הבנות בקבוצה, וככה זה יצר חיבור ותחושת אחווה שאנו ביחד באותה סירה של ממריאות".
דוב מספרת כי השיא מבחינתה היה שיחה עם מנהלת התוכנית, כנרת פנסטרהיים. "השיחה גרמה לי להבין עד כמה חשובה התוכנית ולמה הקימו אותה". לדבריה, "המנהלת ענתה לנו על השאלות והרגיעה אותנו. מעבר לכל הפעילויות שעשינו, אחד הדברים החשובים היה העובדה כי זכינו להכיר בנות מרחבי הארץ שחולקות את אותו תחום עניין וזו הייתה חוויה שלא אשכח".
רכז התוכנית, אורי לואיס הוסיף: "מדובר בתלמידות בעלות יכולות יוצאות דופן ומוטיבציה גבוהה. ביומיים הללו חיזקנו אצלן בעיקר את תחושת המסוגלות, נתנו טעימה חיובית מעולם הטכנולוגיה והפגשנו אותן עם מודליות לחיקוי".
אסף סובול, מנהל פיתוח עסקי באורקל ישראל, הדגיש: "כחברה שתומכת בגיוון תעסוקתי ובמתן שיוון הזדמנויות, שמחנו לתמוך ולהיות בית להזנקת מחזור נוסף של תוכנית כמו 'ממריאות' שמקדמת נערות מוכשרות לקראת כניסה לשירות לאומי ולשוק העבודה בעתיד".