אפליקציית Bridgify, שבקרוב תעלה גם באתר רשמי, מספקת למטיילים תוכנית טיול מקיפה ומותאמת־אישית במהירות ובנוחות עבור כל יעד בעולם. האפליקציה משתמשת באלגוריתמים מתקדמים כדי להכיר את המטייל ולדרג בצורה נכונה עבורו את החוויות שהוא יכול לחוות ביעד שבו הוא בוחר.
"אנו יוצרים התאמה בין אירועים שונים לבין המטיילים ויוצרים מהתאמה זו רצף אירועים שהוא הגיוני גיאוגרפית וכרונולוגית", מסבירים בחברה. "אם עד היום נדרש ממטייל לחפש בגוגל, ברשתות חברתיות ובפורומים על החוויות שהוא רוצה בטיול, אנו מנגישים את המידע הזה ומתאימים אותו עבורו".
יוצרי האפליקציה פיתחו מנוע דירוג חדש שבעזרתו המטיילים מקבלים המלצות מהקהילה המקומית וכל האירועים בטיול יקבעו לפי חכמת ההמונים של הקהילה המקומית. "אנו מאמינים שהקהילה המקומית מכירה את יעד הטיול בצורה הטובה ביותר, ויש אירועים שרק הם יכירו".

כחלק מאופיה הדינמי של האפליקציה, ישנם אירועים מידיים שצפים ברגע נתון, כמו תערוכת טבעונות או הופעה בכיכר העיר שיקפצו כהצעה בזמן הטיול. "אנחנו יודעים לזהות את אופיו של המטייל. אם הוא גולש לדוגמה, נתאים לו את הרגע הטוב ביותר לגלוש במהלך הטיול, ונסדר את שאר האירועים בצורה המיטבית ביחס לאירוע הגלישה. בנוסף, נעניק לאותו מטייל את ההמלצה לחוף הטוב ביותר, לחנות השכרת גלשנים ולבר הכי טוב על החוף כדי להירגע אחרי הגלישה. כל אלו יבחרו לפי הדירוג של הקהילה המקומית". 
מאחורי האפליקציה עומדים עמית שמני, שותף מייסד ומנכ"ל החברה ואורי קז, שותף מייסד וסמנכ"ל טכנולוגיה. זהו סטארט־אפ בוגר של תוכנית האקסלרטור טראוול־טק של האב אילת ואריאלי קפיטל. "תעשיית התיירות והנופש הינה תעשייה של מעל 7 טריליון דולר וצומחת בקצב מהיר. תחום התיירות המקוון צפוי לגדול לשווי של מעל 817 מיליארד דולר ב־2020", הסביר ראש תחום חדשנות באריאלי קפיטל, אור חביב.
"כמו בכל תעשייה קיימת, גם בתעשיית התיירות מבינים שהעולם משתנה והדרך להגיע ולשמר לקוחות משתנה ולכן הביקוש לטכנולוגיה בתעשיית התיירות והנופש כרגע הוא עצום ויוצר הזדמנויות אדירות לסטארטאפים, לתאגידי תיירות ולמשקיעים".
בתוך כך, יש לציין כי חברת Bridgify הגיעה לאחרונה ליעד הגיוס שלה כאשר הצליחה לגייס למעלה מרבע מיליון שקל.