שישה שוטרים נורו הלילה (בין רביעי לחמישי) על ידי לפחות יורה אחד כאשר הגיעו כדי לבצע חיפוש אחרי סמים בבית בשכונה בצפון פילדלפיה. האירוע החל בסביבות השעה 16:30 (שעון מקומי) כאשר עדי הראייה סיפרו כי שמעו למעלה ממאה יריות. השוטרים פונו לקבלת טיפול רפואי ושוחררו מבית החולים במהרה, מפני שסבלנו מפציעות קלות בלבד. החשוד בירי במספר שוטרים בעיר פילדלפיה נעצר, כך הודיעה המשטרה המקומית. 
 
היורה זוהה בדיווחים תקשורתיים כמוריס היל בן ה-36. על פי הדיווחים, חלק מהכוח נמלט דרך החלונות ושניים מהשוטרים נותרו בתוך המבנה עם היורה. הם חולצו בסביבות השעה 21:30. עוד דווח כי חילופי הירי עם החשוד החלו בשעה 16:30 ונמשכו עד לאחר חצות. במהלכם הצוותים המיוחדים של המשטרה שהגיעו למקום הפצירו בו לצאת עם הידיים מורמות. 
נציג המשטרה המקומית פנה מוקדם יותר ליורה במהלך מסיבת עיתונאים שהתקיימה, והפציר בו להסגיר עצמו. "אנחנו מנסים ליידע אותו שהוא יכול לצאת ולסיים את האירוע בצורה רגועה", אמר, "התקשרנו אליו כמה פעמים, הוא הרים את הטלפון אבל לא ענה. אנחנו בקשר עם בני משפחתו". הוא הגדיר את המצב "מאוד הפכפך" וציין כי "הכל יכול להשתנות".