חבר הכנסת אבי דיכטר (הליכוד) התייחס הבוקר (חמישי) בראיון ברדיו ירושלים לבחירות הקרובות, ואמר גם כי בפריימריז הבאים בליכוד יהיה לפחות מתמודד אחד מול נתניהו, על ראשות המפלגה. 



 "כל אחד כולל ראש הממשלה יודעים את העובדה הזו", הבהיר דיכטר. "בפריימריז הבאים על ראשות הליכוד יהיו יותר מתמודדים מאשר מתמודד אחד. נתניהו התמודד בפעם האחרונה כמתמודד יחיד, והתעקש ובצדק שיהיו פריימריז. הוא נבחר, למעשה, כמתמודד יחיד, וזה לא היה מסובך, אך הוא רצה להדגיש שיש פריימריז, וזו נשמת אפה של הליכוד כמפלגה דמוקרטית, שמקיימת פריימריז בשונה מרוב המפלגות בישראל". 


נתניהו. צריך לדאוג? צילום: מרק ישראל סלם
נתניהו. צריך לדאוג? צילום: מרק ישראל סלם


כזכור, בראיון למעריב, שפורסם ב-24 בפברואר 2018, הצהיר דיכטר כי "אחרי עידן נתניהו - אתמודד על ראשות הממשלה". כשנשאל על תפקודו של ראש הממשלה, אמר: "אני בוחן את ראש הממשלה בביצועים, וביבי הוא ראש ממשלה עם ביצועים טובים. את זה אי אפשר לקחת ממנו".



מסקר שפורסם שלשום בחדשות 12, עולה כי המועמד שנתפס כפופולרי ביותר להחליף את ראש הממשלה הוא גדעון סער, יריבו הגדול בתוך הליכוד, עם 22 אחוזים, כאשר במקום השני נמצאים גלעד ארדן ומירי רגב עם 12 אחוזים ואחריהם השר ישראל כ"ץ עם 9 אחוזים. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין קיבל 6 אחוזים, למרות "התמיכה" של אביגדור ליברמן.