ונוס אוהרה, צעירה מברצלונה, משתמשת בטכניקה שנקראת 'טרנספורמציה מינית', הכוללת רתימת אנרגיה מינית להשגת יעדים גבוהים יותר ולהגשמת חלומות. היא בדקה 500 צעצועי מין מאז 2014 וחוותה מספר אורגזמות מידי יום. בנוסף יצרה צעצועים בעצמה, כתבה ספרים ומדורי מין. "יש לי אורח חיים אורגזמי, כל רגע הוא שיא. כל אורגזמה שהיתה לי מאז מרץ 2019 - הייתה כוונה מאחוריה", היא מספרת.
"לאחר שקראתי את ספרו של נפוליאון היל 'Think and Grow Rich', גיליתי את הטרנספורמציה המינית. מדובר בתהליך המרת האנרגיה המינית למען מטרה גבוהה יותר. אנרגיה זו היא הטובה ביותר שיש לנו, עד היום היא הודחקה על ידי הדת והושלמה באמצעות פורנוגרפיה. אפשר לרתום אותה באמצעות הדמיה ומדיטציה. לדוגמא אם אני רוצה משהו אני מדמיינת איך זה מרגיש ונראה. זה לוקח לי 45 דקות בכל יום וזה שינה את חיי לחלוטין", אמרה.

באמצעות 'שיטת האורגזמה' ונוס הצליחה להשיג אורח חיים מעבר לחלומותיה הפרועים: "בפועל גיליתי שיש לי את הדירה שאני רוצה והצלחתי לשלש את הכנסותי. דמיינתי איך ההכנסות שלי עולות ולמעשה לאחר כמן התחלתי לקבל הרבה יותר עבודה. עכשיו אני רוצה להשתמש באנרגיה המינית המקודשת הזו כדי לעזור לנשים לחקור את עצמן". 
ונוס מודה שהיא תמיד היתה אדם מיני, אך את 'מהפכת האורגזמות' היא עברה רק לאחר שהקימה בלוג משלה לפני עשר שנים. "לאורגזמות יש כל כך הרבה יתרונות, אורגזמה זהה לחצי אקמול. זה יכול לתת לך הקלה של בכאבים, בהתכווציות ובנדודי שינה. נשים נהנות הרבה יותר מגברים בסקס, הדגדגן הוא האיבר מין היחיד שנוצר רק בשביל הנאה, ונשים צריכות להכיר זאת. אפשר להשוות את זה למישהו שיש לו פרארי אבל אין לו רשיון נהיגה, הוא לא יודע מה הוא מפספס".

בנוסף סיפרה איך היא התחילה לעבוד בבדיקת מוצרי מין: "נהגתי לעושת ביקורות לארבע אביזרים כל חודש, מאז שהתחלתי לרתום את כוח האנרגיה המינית שלי זה עלה ל12" לאחר שבדקה יותר מ- 500 צעצועי מין, ונוס מעוניינת להראות לנשים שלכל אחת אפשר להתאים מוצר כזה או אחר: "אני רוצה להראות לנשים שיש שם המון צעצועי מין שונים. אני רוצה להביא אותם לדמוגרפיה חדשה".
ונוס מודה שיהיא מקבלת תגובות מעורבות לגבי העבודה שלה: "אני פוגשת אנשים שבאמת נפתחים אליי ומרגישים שהם יכולים לספר לי את הסודות המיניים שלהם, וזה מאוד מחמיא. מצד שני איבדתי כמה חברים קרובים אבל אני שמחה שהם כבר לא בחיים שלי".