הזמר ניב אוליאל (33) מנווה ימין נמצא היום (חמישי) מת בדירתו יחד עם זוגתו, שאותרה גם היא ללא רוח חיים. אוליאל, בנו של מייסד להקת שפתיים המוזיקאי חיים אוליאל, נולד בשדרות וינק את המוזיקה מגיל צעיר. לאורך השנים הוציא מספר שירים: "איפה את", הלו מאמי", "אני תמיד אהיה לך", "רק איתך", "מתנות בדרך" וכן שיתף פעולה עם אביו בהופעותיו, בין השאר בהרכב "האוליאלים".



לאוליאל היה אולפן הקלטות בנווה ימין ובתקופה האחרונה עבד על שירים חדשים. "מוזיקאי גאון", "אתה תמיד בלב", "אהבה לעולם ולחיים, אתה כבר חסר", הספידו אותו חבריו ברשת הפייסבוק עם פרסום הבשורה על פטירתו. בפוסט האחרון ששיתף, ב-19 ביולי פרסם אוליאל את השיר שהפיק לזמר אלון דה לוקו - "אוהבת רגאטון".





בשעה 06:00 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב ירקון כי בנו של הזמר והאישה הנוספת נמצאו מחוסרי הכרה בדירה ביישוב נווה ימין, הסמוך לכפר סבא. עם קבלת הדיווח הוזעקו למקום כוחות מד"א, שנאלצו לקבוע את מותם. 



פרמדיקית מד"א, ערין כבהא, סיפרה: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה. ראינו גבר ואישה מחוסרי הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".