פיגוע דקירה אירע היום (חמישי) בעיר העתיקה בירושלים. שני מחבלים קטינים, תקפו שוטר ופצעו אותו באורח בינוני. שוטרים נוספים שהיו במקום ביצעו ירי ממנו נפצעו שני המחבלים. מותו של אחד מהם נקבע בבית החולים. כוחות מג"ב סגרו את שערי העיר לכניסה ויציאה למשך שעה ארוכה לאחר האירוע. 
 חובש רפואת חירום במד"א משה קורדובה, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 בהכרה מלאה. הוא סבל מפצעי דקירה, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות, ופינינו אותו לבי"ח כשהוא במצב קל. המחבל הדוקר נוטרל על ידי כוחות הביטחון". 

זירת הפיגוע בירושלים, צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת הפיגוע בירושלים, צילום: תיעוד מבצעי מד"א


כזכור, רק בשבוע שעבר נדקר למוות דביר שורק בפיגוע דקירה שאירע בגוש עציון. שורק, שהתגייס לצבא במסגרת ישיבת הסדר, אך לא התחייל והחל את שירותו, נמצא ללא רוח חיים עם סימני דקירה על גופו בסביבות השעה 2:30 לפנות בוקר בלילה שבין רביעי לחמישי. בערב רביעי הוא יצא מהישיבה בו הוא לומד על מנת לקנות ספרים למוריו כשסמוך לשעה 9 בערב דווח על היעדרותו. כוחות הביטחון ערכו חיפושים סמוך ליישובו תוך שימוש באיכון הטלפון הסלולרי שלו והוא נמצא במהלך הלילה כשהוא ללא רוח חיים עם סימני דקירות. נבדק חשד כי החייל נחטף, נרצח והובל לזירה השנייה, שם הושלכה גופתו.