גוש הימין מאבד מנדט לטובת ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן שעולה ל-10 מנדטים ומחזק את מעמדו כלשון המאזניים לקראת הבחירות, כך עולה מסקר שנערך אתמול עבור 103FM ו"מעריב סופהשבוע".
 
לפי הסקר, שבוצע על ידי מכון סמית בראשות רפי סמית, אילו נערכו הבחירות היום, הליכוד בראשות בנימין נתניהו היה מקבל 32 מנדטים, כמו בסקר בשבוע שעבר. ימינה בראשות איילת שקד היתה יורדת במנדט ל-9, ש"ס בראשות אריה דרעי שומרת על יציבות - 8 מנדטים, יהדות התורה - 7. בסך הכל לגוש הימין - 56 מנדטים, פחות מנדט לעומת הסקר הקודם.
 
גוש המרכז-שמאל עם הרשימה המשותפת מקבל גם השבוע 54 מנדטים, אך יש תזוזות פנימיות בתוכו. כחול לבן בראשות בני גנץ ויאיר לפיד – 30 מנדטים. העבודה-גשר בראשות עמיר פרץ עולה במנדט ל-6 מנדטים, על חשבון המחנה הדמוקרטי בראשות ניצן הורוביץ, סתיו שפיר ואהוד ברק - 7, ירידה במנדט לעומת הסקר הקודם. הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה יציבה - 11 מנדטים. 



גם השבוע שחקן המפתח הוא אביגדור ליברמן, שמתחזק במנדט ל-10 מנדטים. ליברמן מבקש לכפות ממשלת אחדות בשיתוף הליכוד, כחול לבן וישראל ביתנו, בלי החרדים ומפלגות הימין, ובלעדיו אין לאף מפלגה יכולת להרכיב ממשלה. מהסקר עולה כי עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר מקבלת 1.7% וזהות בראשות משה פייגלין מקבלת 2.3%. שתיהן לא עוברות את אחוז החסימה ומבזבזות רבבות קולות לימין.
 
הסקר נערך בשיטות סטטיסטיות מקובלות בשילוב של פנאל אינטרנטי וראיונות טלפוניים בקרב מדגם מייצג של 600 נשאלים. טעות הדגימה 4%. לא הביעו דעה - 16%.