האם מחאת היועמ"ש בפתח תקווה חוזרת? ראש הממשלה לשעבר ויו"ר המחנה הדמוקרטי אהוד ברק אמר הערב (שבת) בראיון ב"חדשות 13" כי הגיע להפגנה בפתח תקווה כדי "לוודא שהביזיון שקרה פה אתמול לא יחזור על עצמו". הוא טען כי "כל הסיפורי אגדות שמספרים לכם על 'הפרות סדר' הם הטעייה. אתמול היו פה כמה עשרות סבים וסבתות בגילי, שסיימו עם סימנים כחולים, נגררים על הרצפה". הוא הוסיף: "כשעורכת דין סיגלית קסלר נגררת ונאזקת, וכשעורך דין גונן בן יצחק שבא להגן על העצורים לא מצליח לקבל את השמות שלהם ובסוף עוצרים גם אותו, עם תעודת עורך דין, איש שב"כ לשעבר - זה ביזיון אדיר".
 
לדבריו, הוא לא בא לפה כדי להכריע את גורלו של היועץ המשפטי לממשלה. "העובדה שמשטרת ישראל צריכה להגן על מסלול הליכתו לבית הכנסת מפני אנשים שעומדים בצד השני של הכביש, ויש עליהם טי-שירט שכתוב עליו פסוק מספר ישעיהו שמזכיר בין היתר את 'שריך לוקחי שוחד', זה לא סיבה להטריד אזרחים שותקים מכבדים ומכובדים", הסביר, "אני מקווה שהמשטרה תשמור פה על הכלה ועל סדר טוב, ושלא תחזור על מה שקרה אתמול".
 
בתוך כך, מזכ"ל מפלגת העבודה ערן חרמוני הגיע גם הוא להפגנה כדי "למחות על מעצר מפגינים מהמחאה כנגד השחיתות שנעצרו אמש בעיר ושל המפגינים מהמחאה נגד האלימות והגזענות כלפי יוצאי אתיופיה שנעצרו במהלך השבוע שניסו לקיים מחאה דמוקרטית במרחב הציבורי". חרמוני אמר: "משטרת ישראל הפכה לגוף בשירות הממסד שמונע מאזרחים את זכותם הבסיסית להתאגד ולהפגין. אתמול נפגעו אזרחים שומרי חוק שכל חטאם הוא שאינם מסכימים עם בלפור, שלשום רמסו את זכות המחאה של מפגינים נגד הגזענות כלפי יוצאי אתיופיה. לא נאפשר יחס כה פסול ומשפיל לאזרחים, לא ייסתמו לנו את הפה. הדמוקרטיה הישראלית בסכנה, נילחם במי שינסה להשתיק אותנו".

אמש, כאמור, עוכבו ונעצרו שבעה מפגינים שהביעו מחאה בשכונת כפר גנים בפ"ת. במשטרה הסבירו כי המפגינים הפרו את הנחיות המשטרה באופן בו צעדו בציר ההליכה של היועץ המשפטי לממשלה לבית הכנסת. לדברי המשטרה, הם סירבו לבקשת השוטרים להתלוות לתחנת המשטרה, כרזו במגפונים והפריעו את השוטרים במילוי תפקידם.