סודות תמורת יח"צ: ב-7 באוגוסט עלתה בארצות הברית הדרמה הקומית החדשה "BH90210". אצלנו היא נקראת פשוט "בוורלי הילס 90210", בדיוק כמו סדרת הניינטיז האהובה שעליה היא מבוססת, והכוכבים ממשיכים בעבודת הקידום כשהם חושפים פרטים עסיסיים מעברם על מנת לעורר עניין בסדרה החדשה.



כוכב "בוורלי", בריאן אוסטין גרין, שגילם את דייויד סילבר, חלק פרט מסקרן במיוחד על מה שקרה מאחורי הקלעים של הסדרה בשנות התשעים. השחקן התארח בתכנית האירוח "Watch What Happens Live", ונשאל על ידי אחת הצופות האם ניהל מערכת יחסים או שכב עם טורי ספלינג, ששיחקה את דונה מרטין.



"לא לא. רגע, טורי אמרה את זה?", שאל אוסטין, ומגיש התוכנית השיב, "כן, טורי אמרה ששכבתם", והתייחס לראיון שנתנה ספלינג מול מכונת אמת בתוכנית Celebrity Lie Detector לפני כ-4 שנים. השחקן אישר: "שכבנו. זה נכון, אבל היינו צעירים, וזה מה שאנשים צעירים עושים". 


כהן המשיך ושאל, "אז אנחנו יודעים שהיה לך קטע עם טורי, האם היה לך קטע עם שאנון?", ואוסטין השיב במהרה "לא". "אנחנו יודעים שהיה לך רומן עם טיפני אמבר ת'יסן", שאל כהן ואוסטין השיב: "כן, אני וטיפאני יצאנו לפני זה". "שכבת עם ג'ני גארת'?", שאל כהן, ואוסטין סיכם: "לא".