כוכבי ילדים רבים בישראל הצהירו על הקשר החם שלהם עם המסורת היהודית, יובל המבולבל ומיקי מלכת הילדים כבר סיפרו על המנהגים שהם אוהבים לקיים בביתם, גם אם הם לא הולכים על המסלול של "חזרה בתשובה". בראיון שהעניק היום ל"ערןץ 7", אחרי שהצטרף לסיור בכדור פורח בשמי תל אביב עם הזוכים פרס לזוכי הגרלת הילדים של תנועת חב"ד, סיפר מוסרי על הקרבה שלו למסורת.



"אני מאוד קשור לתנועת חב"ד", סיפר מוסרי. "רבים לא יודעים אבל החבר הכי טוב שלי חזר בתשובה לפני הרבה שנים והפך לחב"דניק, והוא הכניס אותי לעולם הקסום של חב"ד. הוא זה שחיתן אותי יחד עם רבה של צפת ואמר לי שהולכים לעשות לי חתונה חב"דניקית למהדרין. בבוקר טבלתי במקווה האר"י הקדוש, נכנסתי לחתונה באמירים עם הניגון של הארבע בבות. זה היה גדול ומרגש ועד היום בל"ג בעומר חב"ד מארגנים הופעות לילדי ישראל ואני לוקח בהן חלק, וכמובן חג השבועות זו מסורת חדשה של שמיעת עשרת הדברות. כשחב"ד קוראים לי אני מתייצב".



חב"ד. צלם : נתי שוחט, פלאש 90
חב"ד. צלם : נתי שוחט, פלאש 90



"גם אם יש רעשי רקע אני משתדל לא להקשיב להם. כולם צועקים 'הדתה' ואני לא חשוב שיש כאן הדתה", הוסיף המגיש. "יש כאן יהדות ומסורת נפלאה. כמי שעובד כל כך הרבה שנים עם ילדים ויש לי ילדים משלי, אני רואה את היופי שבשיתוף הילדים במסורת ישראל וחגי ישראל, אם זה ב'והגדת לבנך' בליל הסדר בתחפושות בפורים וכו'. כמעט בכל חג יש לילדים תפקיד חשוב ואני רואה לחבר את הילדים למסורת ישראל וזו ממש לא הדתה. זו זכות גדולה. גם אם יש רעשים כאלה אנחנו שמים אותם בצד".



"אני לא חוזר בתשובה, אבל צריך להפסיק לפחד ממסורת ישראל, גם החילוניים, להפסיק לפחד מהחגים ומהיהדות. אני מרגיש שבורכתי בכך שאני יכול לתווך בין המגזרים השונים", סיכם מוסרי.