"המשטרה הרסה לו את החיים": לאחר שנעצר, הוסגר לישראל והוארך מעצרו, אמו של מייסד טלגראס עמוס סילבר, רות סילבר, התראיינה לגבי ההתפתחויות היום (ראשון) בתוכניתם של בן כספית ופרופ' אריה אלדד ב-103FM, ואמרה: "יש הרגשה קשה מאוד. כל הזמן לבכות ולהתפלל, זה מה שעשיתי בארבעת החודשים האחרונים. ממה שהבנתי, ברגע שהורידו לו את האזיק היה מותר לו ללכת לאן שהוא רצה, זה לא נקרא לברוח, הוא לא ברח".
כדיווחו שהוא ברח - פחדת שירדפו אחריו ויירו בו?
"בדיוק אלו המחשבות, זה היה הפחד. לא חששתי שכשהוא ישב במעצר, ידעתי שהמצב שלו קשה מאוד. כשהוא השתחרר מהאזיק האלקטרוני, אז קצת פחדתי". 

ידעת על מה שהוא עשה? 
"ידעתי קצת, יותר שמעתי מאשר ידעתי. הוא ילד גדול, הוא הסביר לי שזה דבר טוב, שהוא עושה דברים טובים. לא התערבתי, הייתי מעדיפה שלא יעשה את זה... הייתי מוותרת על הכל".
הוא איש פשע? 
"המשטרה פשוט רודפת אותו, היא נפגעה ממשהו והיא לא תוותר בגלל הכבוד. היא יודעת טוב מאוד שהוא לא עשה שום דבר. יש פה עניין של כבוד, והיא לא מוותרת. משטרה זה לא אנשים של מוסר גבוה, שדואגים באמת לאמת. המשטרה דואגת לכבוד שלה, היא רוצה לתפוס אותו". 


עמוס אמר פעם שהוא אולי עשה טעות. 
"הטעות שלו הייתה היהירות. המשטרה לא הייתה רודפת אחריו ככה אם הוא לא היה מתפאר במה שהוא עושה. הוא סיפר, ואני מאמינה לו כי הוא הילד הכי ישר בעולם, שנתנו לו 70 אלף שקל בשביל להכניס סמים קשים והוא לא הסכים. אני מאמינה לו, כי הוא לא ילד שקרן, הוא ילד אמיתי". 
מה הוא רצה להיות כשיהיה גדול?
"הוא היה בגדוד נחשון, הוא התחיל ללמוד באוניברסיטה העברית בירושלים, ומשהו קטן שהמשטרה עשתה הרס לו את החיים. שוטר סמוי קנה ממנו משהו לשימוש אישי, ומאז הוא התדרדר". 
אתם משפחה דתית?
"חרדית, כן. כל הילדים שלי חרדים חוץ ממנו. יש לו קשר מאוד טוב עם כל המשפחה, אנחנו אוהבים אותו, מקבלים אותו".