ההתעללות בלוד: מנהלת אחד מבתי הספר היסודיים בלוד ומחנכת הכיתה שבה למדה על פי החשד הילדה בת ה-7 שהוריה נעצרו בחשד להתעללות והזנחה, מסרו אתמול והבוקר (שני) עדות במשטרה. בימים האחרונים עלה חשד לפיו אותה ילדה הייתה רשומה במוסד חינוכי בלוד, וזאת חרף העובדה שהילדה בעצם לא רשומה במרשם האוכלוסין של מדינת ישראל. בנסיבות אלה מבקשים במשטרה לחקור את ההתרשלות של המנהלת והמחנכת לבחון האם במהלך הלימודים אכן הילדה הגיעה בהזנחה לבית הספר וכן, האם בכלל פקדה את המוסד החינוכי במהלך השנה האחרונה. השתיים מסרו כאמור את עדויותיהן במשטרה.
כזכור, אמש האריך בית המשפט השלום בראשון לציון את מעצרם של הורי הילדה בחמישה ימים כשהם חשודים בהתעללות והזנחה של הילדה. נציין כי בשבוע שעבר שוטרי תחנת לוד הוזעקו לבניין מגורים בעיר ממנו בקע קול בכי של ילדה ללא הרף. בעת שהגיעו השוטרים למקום ואיתרו את הזירה ממנה בקע קול הבכי, והגיעו ההורים עם שלושה ילדים נוספים, אביה של הילדה סיפר לשוטרים כי הוא יצא עם אישתו ושלושת ילדיו לים והוזעק על ידי השכנים לשם קולה של הילדה שבכתה.

השוטרים ביקשו מן האב לפתוח את דלת הבית, וקולות הבכי הובילו אותם לחדר המקלחת שם חשכו עיניהם כשראו את הילדה כשהיא כפותה בצווארה בעודה מתבוססת בשתן וצואה, כמוחזקת בתנאים מחפירים. ההורים טענו שהשאירו את הילדה לבדה בדירה כשהלכו, ואין להם מושג מי השאיר אותה בהזנחה שכזו וכפת אותה בחבל.
האבא החשוד הינו תושב לוד, ורעייתו המוכרת כפלסטינית תושבת שטחים, שוהה בלתי חוקית בשלב זה, נשואים ולהם ארבעה ילדים. שלושה מהם רשומים במרשם האוכלוסין של ישראל, ואילו הילדה לא רשומה במרשם האוכלוסין של המדינה, וככל הנראה נולדה בשטחים והובאה לישראל ללא אישור. שאר הילדים הועברו לטיפול השירותים הסוציאליים, והחקירה נמשכת.