סטוץ שהשתבש: אישה מניו ג'רזי הציתה לכאורה את ביתו של גבר אחרי שזה הפסיק לענות לאסמסים ממנה, בדיוק כשזו הגיעה אליו הביתה לסטוץ בשעת לילה מאוחרת. טאייג'ה ראסל בת ה-29 נעצרה היום (שלישי) בחשד להצתה המכוונת של המבנה בעיירה וודברי לפני שבועיים. ראסל הואשמה בניסיון לרצח והצתה על המקרה לאחר המעצר.



האדם שבבעלותו הבית שנשרף סבל על פי דיווחים מכוויות בדרגה ראשונה ושנייה. הוא הסביר לכוחות המשטרה שהגיעו לזירה כי הוא הזמין את ראסל לביתו, והסביר לה שהיא "הזאת מהצד", שאיתה היה מקיים יחסי מין, על פי דוח המשטרה. הגבר ציין כי הוא נרדם אחרי שהוא סימס לראסל שתגיע לביתו, והתעורר סמוך לשעה 4:30 לפנות בוקר כשהוא מוקף בלהבות.



לטענתו, הוא ברח מן הבניין דרך החלון, והחל לרוץ לתחנת המשטרה בעיירה וודברי, על מנת לדווח על מקרה השריפה. לאחר מכן, הובהל לבית החולים על מנת לקבל טיפול בכוויותיו ובפציעה הנגרמה כתוצאה משאיפת עשן. על פי דוח המשטרה, הגבר קיבל שמונה שיחות מראסל, שלהן לא ענה בזמן שישן, לצד כמות רבה מאוד של הודעות טקסט.

"בזבזתי כסף בגללך, כי רצית שאבוא לפה", לשון אחת ההודעות. "עישנת?", סימסה עוד ראסל, ללא תשובה מצד הגבר. "אני רוצה למות", לשון הודעה אחרת. תיעוד ממצלמות האבטחה של תחנת הדלק הקרובה מראים את ראסל קונה נוזל מצתים, מצת וגפרורים, על פי עיתון ה"ביזנס אינסיידר". כוחות הכבאות שהוזנקו לזירה הצילו את כלבו של הגבר מהלהבות, על פי דיווחים.