במקביל לחשיפת פרשת החשד לאונס קבוצתי בצפון, היום (רביעי) נודע ל"מעריב" על התפתחות בחקירת פרשת אונס נוספת - של קטינה באזור המרכז - שנחשפה לראשונה לפני כחודשיים.



לאחר שהמשטרה סיימה את החקירה, ממתינים כעת שהפרקליטות תגבש את ההחלטה אם להגיש כתב אישום ונגד מי מהחשודים בפרשה. אולם, ל"מעריב" נודע כי פרקליטות מחוז המרכז כבר החליטה כי נגד ארבעה בני 12 ו-13 - אשר להם מיוחסים מעשי אונס ועבירות מין נוספות בקטינה, לרבות איומים - יוגשו כתבי אישום בשבועות הקרובים.



במהלך חודש יולי חשף פרקליטה של הקטינה, עו"ד הלל בבייב, כי היא נפלה קורבן למעשי אונס והתעללות מצד בני 12 ו־13, הלומדים יחד איתה באותו מוסד חינוכי. עו"ד בבייב ואמה של הקטינה זעמו על כך שהבת נשלחה למקלט מוגן וסגור, בעוד הנערים מסתובבים חופשי ברחוב ואף שבו לאותו בית ספר.


במחוז המרכז במשטרה ניהלו את החקירה וגבו עדויות מגורמי רווחה וגורמי חינוך מבית הספר. בין השאר, התברר כי החשודים הפיצו סרטון שצולם בטלפון הנייד, המתעד את האונס הקבוצתי. הסרטון הגיע לידי הוריה של הקטינה, שליוו אותה בהגשת התלונה במשטרה. 



כזכור, בני משפחתה של הילדה טענו בחודש שעבר כי שלושה או ארבעה חודשים לפני כן סחבו הנערים החשודים את הנערה למבנה נטוש ושם אנסו אותה בזה אחר זה. הנערה שמרה על החוויה הקשה בסוד עד שנפלה קורבן למעשה נוסף. אותם נערים ביצעו בה את זממם כשהם מצמידים על פי הנטען סכין לצווארה. את האירוע הזה היא תיעדה מאוחר יותר בדף סגור בפייסבוק. בזכות עירנותו של אביה שנכנס לכתובת של בתו - הוא התוודע לזוועה שחוותה.