יו"ר כחול לבן, בני גנץ, התייחס הבוקר (רביעי) לדיווחים בנוגע לבדיקת ההדלפות ממפלגתו, ואמר כי "אין לי ולאף אחד בכחול לבן מידע על חבר כנסת מהרשימה הקשור בהדלפות". לדבריו, "יש גורמים במערכת הפוליטית שחוששים מכחול לבן וייתכן שהם פועלים בעניין הזה. נזכיר לכולנו שהחשודים היחידים יושבים בממשלת נתניהו. הם, והעומד בראשם".



ח"כ אבי ניסנקורן התייחס אף הוא לנושא, ואמר בגל"צ כי "זו סערה בכוס מים. אין שום ממצאים על חבר כנסת. לא התבקשה בדיקה על אף אחד מחברי הכנסת של כחול-לבן. אנחנו מאוד מאמינים בח"כים שלנו, אצלנו אין מואשמים בפלילים. זו סערה בכוס מים. מה שמעניין אותנו זה לעשות שינוי". 

ח"כ עפר שלח הוסיף בכאן ב' כי "לא היה דוח שהצביע על הדלפה. הייתה בדיקה במסגרת מפלגת חוסן לישראל של גנץ שהחליטה שהיא צריכה לבדוק את עצמה בענייני אבטחת מידע".


ראשי כחול-לבן. צילום: גילי יערי, פלאש 90
ראשי כחול-לבן. צילום: גילי יערי, פלאש 90


ח"כ חילי טרופר, מהפוליטיקאים המקורבים ביותר לגנץ, הבהיר בגל"צ כי "אין בידיים של מישהו בכחול-לבן דוח שקובע שמישהו הדליף. יש גוף שמלווה אותנו לאורך הקמפיין כדי לאבטח את המידע שלנו, והם לא סיימו את העבודה שלהם". 
 
לפני שלושה ימים נודע ל"מעריב" כי בכירי "יש עתיד", ח"כ יאיר לפיד ועפר שלח, לא ידעו על הפעילות החשאית של צמרת המפלגה לאיתור החפרפרת במטה ולא היו מעודכנים לגבי שכירת שירותיה של חברת החקירות CGI GROUP לצורך חשיפת המדליפים הפנימיים. פעילותה של חברת החקירות נחשפה ע"י אלי סניור בוויינט והפתיעה מאוד בכירים במפלגה, ובמיוחד את אנשי "יש עתיד" שהיו מחוץ ללופ.